Bár az elmúlt napokban minden jel arra utalt, hogy a csapatok már megegyeztek abban, hogy a Pirelli mellett teszik le voksukat, a Michelin illetékesei vasárnap délelőtt találkoztak a csapatvezetőkkel, és bemutatták legújabb ajánlatukat.
Bár az elmúlt napokban minden jel arra utalt, hogy a csapatok már megegyeztek abban, hogy a Pirelli mellett teszik le voksukat, a Michelin illetékesei vasárnap délelőtt találkoztak a csapatvezetőkkel, és bemutatták legújabb ajánlatukat.
A hírek szerint a csapatok többsége a Pirelli mellett voksol, ugyanis az olasz cégóriás jóval kedvezőbb anyagi feltételek mellett, állítólag évi félmillió euróért szállítana gumikat a résztvevőknek, ám a nagycsapatok inkább a Michelin mellett állnak, mely cég a közelmúltbab bizonyított már a sportágban.
A francia cég illetékese, Nick Shorrock ma délelőtt másfél órát tárgyalt a csapatok vezetőivel, akiknek bemutatta a Michelin legújabb, az eddiginél kedvezőbb ajánlatát.
A hosszas tárgyalás ellenére azonban nem született egyezség a felek között, ami egyáltalán nem meglepő, hiszen a csapatvezetőknek még össze kell ülniük, és még egyszer át kell rágniuk, hogy melyik beszállító ajánlata a legkedvezőbb.
A Williams ügyvezetője, Adam Parr elmondta, hogy folyamatosan tárgyalnak, de bízik abban, hogy napokon belül egyezség születhet, és végre hivatalosan is bejelentésre kerülhet, hogy jövőre ki lesz a gumiszállító a Forma-1-ben.
A Forma-1-es Csapatok Szövetségének (FOTA) elnöke, a McLaren csapatvezetője, Martin Whitmarsh viszont úgy tűnik, reálisabban látja a dolgokat, szerinte ugyanis a két hét múlva megrendezésre kerülő Kanadai Nagydíjon születhet döntés.