A Prodrive vezére, David Richards csalódott, hogy csapata nem kerül fel a jövő évi nevezési listára, azonban még nem adta fel, ugyanis abban az esetben, ha a szövetségnek nem sikerül megegyeznie a feltételes nevezőkkel, lehet még esélye a belépésre.
A Prodrive vezére, David Richards csalódott, hogy csapata nem kerül fel a jövő évi nevezési listára, azonban még nem adta fel, ugyanis abban az esetben, ha a szövetségnek nem sikerül megegyeznie a feltételes nevezőkkel, lehet még esélye a belépésre.
Bár sokan őt tartották a legnagyobb esélyesnek, Richards végül elbukott a többiekkel szemben, és egyelőre úgy tűnik, hogy nem kap lehetőséget a Forma-1-ben.
Igen ám, de még semmi nincs veszve, hiszen a szövetség a jelenlegi csapatok közül ötöt csak feltételesen “nevezett” a jövő évre, és ha a jövő hét péntekéig nem sikerül egyezségre jutnia az említett csapatokkal, változhat a lista.
Az FIA meg is erősítette, hogy kapcsolatban maradt bizonyos új nevezőkkel arra az esetre, ha megüresedne néhány hely a rajtrácson a jövő évre.
Richards is tisztában van ezzel, éppen ezért nyitott szemmel fog járni a következő egy hétben, hogy azonnal lecsaphasson a lehetőségre, ám hozzátette, jelenleg csakis a hétvégi Le Mans-i 24 órás versenyre koncentrál, ahol az Aston Martinnal versenyez.
“Természetesen csalódottak vagyunk az FIA döntése miatt, hogy a Prodrive nem került fel az előzetes 2010-es nevezési listára, hiszen úgy gondoljuk, hogy minden erőforrásunk és eszközünk megvan ahhoz, hogy versenyképesek legyünk az F1-ben, és valami pluszt hozzá tudnánk tenni a sporthoz” – mondta Richards pénteken kiadott közleményében.
“Azonban jelenleg várakozó állásponton vagyunk, és kíváncsian várjuk, mit hoz a következő hét, egészen az FIA által megadott június 19-i határidőig. Készen állunk arra, hogy végrehajtsuk terveinket, ha azt a körülmények engedik.”
“Ahogy azt már eddig is láthattuk gyakran nagy csavarok és változások vannak a Forma-1-ben, így még semminek nincs vége” – folytatta Richards, aki most a hétvégi Le Mans-i viadalra koncentrál.
Az FIA nem kizárt, hogy azért döntött a Prodrive ellen, mert a csapat 2006-ban egyszer már lehetőséget kapott az indulásra a 2008-as idényre, ám az ügyfélautók betiltása miatt végül visszalépett.