Ahogy arra számítani is lehetett, a Red Bull egy vadonatúj javítócsomaggal kezdte meg az utolsó téli tesztprogram második felét, és a hírek szerint a McLaren is készül valamire az utolsó pillanatban.
Ahogy arra számítani is lehetett, a Red Bull egy vadonatúj javítócsomaggal kezdte meg az utolsó téli tesztprogram második felét, és a hírek szerint a McLaren is készül valamire az utolsó pillanatban.
A csapatok mindent megtesznek annak érdekében, hogy a legjobbat kihozzák az elkövetkező két napból, mert már nem lesz lehetőségük pályára gördülni a szezonnyitó Ausztrál Nagydíj előtt.
Szombaton a világbajnoki címvédő Red Bull volt a középpontban, hiszen az energiaital-gyárosok egy új aerodinamikai csomaggal küldték pályára Mark Webbert.
Az új csomag legfőképp a kipufogó-kivezetésben (amely Facebook oldalunkon megtenkinthető) tért el elődjétől, ami a Sauber istálló megoldásához hasonlít a legjobban, ám az orrész is megváltozott.
„A következő két napban lesz néhány új elemünk, és aztán már többet fogunk tudni” – mondta még pénteken Sebastian Vettel.
„Mindenki hasonlóan van ezzel. Általában a tesztszezon utolsó napjai a legértékesebbek, hiszen számos új elemet vetsz be, és a versenygéped a leginkább hasonló ahhoz, amivel rajthoz állsz az első versenyen.”
„Remélhetőleg egy újabb lépést tehetünk előre, és jól szerepelhetünk majd az első futam alkalmával.”
A Red Bull a mai napon mindent megtett annak érdekében, hogy elrejtse újításait a riválisok és fotósok elől, ami arra enged következtetni, hogy rejteget valamit.
Az Autosport technikai szakértője, Gary Anderson szerint az „új” Red Bull alapjaiban más, mint amit a csapat eddig tesztelt, így lesznek még meglepetések.