Az élmezőnyben a többség két kerékcserével teljesítette a magyar Nagydíjat, a két Red Bull Racing kivétel volt ez alól, hiszen ők három cserét hajtottak végre. Mark Webber esetében ezzel több pozíciót is elbuktak, így ez a húzás most nem igazán jött be a címvédő istállónak.
Az élmezőnyben a többség két kerékcserével teljesítette a magyar Nagydíjat, a két Red Bull Racing kivétel volt ez alól, hiszen ők három cserét hajtottak végre. Mark Webber esetében ezzel több pozíciót is elbuktak, így ez a húzás most nem igazán jött be a címvédő istállónak.
„A sebességünk jobb volt, mint amit az elért eredményünk mutat. A verseny első etapjában beragadtam Jenson (Button) mögé, aki lassabb volt nálam, de nem mehettünk azonnal a bokszba, mert nehéz lett volna forgalommentes helyre visszajönni, úgyhogy nem sokat tehettünk”- nyilatkozta a végül negyedikként záró Sebastian Vettel.
„A gumik nem voltak rosszak a hajrában sem, de úgy gondoltuk, ki kell próbálnunk valamit. A versenytempónk nagyon jó volt, úgyhogy most a kvalifikációs szereplésünket kell felhoznunk, és a rajtjainkon is van mit csiszolni”- tette hozzá a német.
Vettel csapattársa, Mark Webber is három bokszkiállással teljesítette a futamot, de ennek ő meg is itta a levét: „Arra számítottunk, hogy a többieknek több problémájuk lesz a gumikkal a végén. Ötödikek voltunk, és minden rendben volt, de idén már többször láthattuk, hogy a gumik elfogynak a végére. Most ez nem így történt, mi pedig több pozíciót is vesztettünk.”
„Gyors voltam a hajrában, de itt nehéz előzni, és most nem is sikerült nekem. A rajthoz képest három helyet javítottam, értékes pontokat szereztem, és az év második felében még mindig teljesen nyílt a bajnokság”- összegzett a szünet előtti utolsó futamot követően a 8. helyen leintett ausztrál.