A világbajnoki címvédő hivatalosan még be sem mutatta idei versenygépét, weboldalán már megjelentek az első stúdiófotók az RB7-es kódszámmal ellátott modellről, amely szemmel láthatólag elődje továbbfejlesztése.
A világbajnoki címvédő hivatalosan még be sem mutatta idei versenygépét, weboldalán már megjelentek az első stúdiófotók az RB7-es kódszámmal ellátott modellről, amely szemmel láthatólag elődje továbbfejlesztése.
Az új autó – ahogy arra számítani is lehetett – egy felfelé ívelő orrkúpot kapott, és bár a V-forma megmaradt, az kevésbé agresszív, mint az előd esetében volt.
Az eddig bemutatott versenygépekkel ellentétben, az RB7-es megtartotta a cápauszony-szerű motorborítást, jóllehet az már ne éri el a hátsó szárnyat, hiszen a szabályok ezt szigorúan tiltják az idei évtől.
Az energiaital-gyárosok a téli tesztek nyitóállomásának helyet adó Valenciában rántották le a leplet az új autóról, és az első helyszínen készült fotók tanúsága szerint a kipufogó maradt a megszokott helyen, ám előrébb került, hogy még hatékonyabbá tegye a szimpla diffúzort.
Az RB7-es hátulja jóval kompaktabb lett, mint a tavalyi modellé volt, jóllehet a mérnököknek nem volt könnyű dolguk, hiszen helyet kellett csinálniuk az idei évben visszatérő hibrid rendszernek (KERS), ami nagy valószínűséggel az üzemanyagcella alatt kapott helyet.
A Red Bull a tavalyi évben végig dominált, a 19 versenyből 15 alkalommal indulhatott az első pozícióból, és kilenc győzelmével mindkét bajnoki címet bezsebelte.
Sebastian Vettel már kedden reggel pályára viszi az új modellt, és megkezdi a felkészülést az új szezonra.