A Red Bull Racing alakulata keményen dolgozik azon, hogy mihamarabb megoldást találjon a csapatot már a szezon kezdete óta sújtó KERS-problémára.
A Red Bull Racing alakulata keményen dolgozik azon, hogy mihamarabb megoldást találjon a csapatot már a szezon kezdete óta sújtó KERS-problémára.
A gárdát irányító Christian Horner a minap úgy nyilatkozott, terveik szerint a három hét múlva esedékes Török Nagydíon már egy továbbfejlesztett hibrid rendszert szerelnek autóikba, mely végre megbízhatóan teljesíthet.
„A KERS-nek lesz egy újabb fejlesztése a törökországi versenyre” – mondta a szakember.
„Minél jobban értjük a rendszert és több kilométert teszünk bele, annál jobb és jobb lesz. Tehát magabiztos vagyok, hogy a problémák, melyek felmerültek, hamarosan ki lesznek javítva.”
Akárcsak a szezon első két versenyén, a csapatnak Kínában is problémái akadtak a hibrid technológiával. Mark Webber az egész hétvége során küszködött az energia-visszanyerő rendszerrel, míg Sebastian Vettel autójában ismételten futam közben rakoncátlankodott az.
Webber elmondta, muszáj mihamarabb megoldást találniuk a problémákra, KERS nélkül ugyanis védtelenek lesznek a szezon további részében.
„A KERS kulcsfontosságú összetevő a mai Forma-1-ben, tehát nyilvánvaló, hogy szükségünk van rá, amilyen hamar csak lehet. A McLarennek óriási tapasztalata van már a Mercedesszel még 2009-ből, és remek munkát végeznek vele. Ez azt jelenti, hogy nekünk még keményebben kell dolgoznunk. Minden tudásunkat bele kell adni amilyen gyorsan csak lehet.”
„Szerencsére most rendelkezésünkre áll egy kis szünet, így a hangsúly egyértelműen a tartósságon és a következetességen lesz, illetve a rendszer megértésén. Itt nem pusztán a teljesítményről van szó, de hihetetlen módon rombolja a munkát a garázsban is… az én autómat körülbelül négyszer építették át ezen a hétvégén. Emiatt sokkal nehezebb helyzetben vagyunk, hiszen könnyebben hibázunk, amikor folyton szétszedjük és összerakjuk a versenygépet.”