A Red Bull Racing néhány perccel a szerda reggeli hivatalos bemutató előtt kiszivárogtatta az első stúdió fotókat vadonatúj versenygépéről. Az RB6 első ránézésre elődje továbbfejlesztése, és természetesen megtartotta a V orrkúpot, illetve a cápauszony-szerű motorborítást.
A Red Bull Racing néhány perccel a szerda reggeli hivatalos bemutató előtt kiszivárogtatta az első stúdió fotókat vadonatúj versenygépéről. Az RB6 első ránézésre elődje továbbfejlesztése, és természetesen megtartotta a V orrkúpot, illetve a cápauszony-szerű motorborítást.
Az energiaital gyárosok úgy döntöttek, hogy kihagyják az első téli tesztprogramot, hogy még több idejük legyen az idei versenygép tökéletesítésére, melyet ma reggel, a téli tesztek második állomásának helyet adó Jerezben lepleztek le.
Az Adrian Newey által tervezett modell úgy tűnik, a tavalyi autó továbbfejlesztése, ami egyáltalán nem meglepő, hiszen az RB5 fantasztikusan teljesített a tavalyi év második felében.
Az új autó megtartotta a V orrkúpot, ami még extrémebb lett, mint a tavalyi autón, az oldalszekrények idén is meredeken lefelé csapnak a hátsó felfüggesztés felé haladva, a motorborítás pedig teljesen elér a hátsó szárnyhoz, ahogy a riválisok autóinak többségén.
További fotók az új Red Bullról a galériában
Az RB6 első szárnya már első ránézésre is igen kifinomult, az aerodinamikai csomagot pedig úgy alakították ki, hogy a lehető leghatékonyabbá tegye a dupla diffúzort, aminek beépítése a tavalyi évben komoly gondot okozott a csapatnak a különleges hátsó felfüggesztés miatt, amit idén is megtartottak.
Az új modellt már a mai nap folyamán pályára küldi a csapat. Mark Webbert éri az a hatalmas megtiszteltetés, hogy először próbálhatja ki az RB6-ot, amellyel a vezetőség azt reméli, hogy harcba tudnak szállni a bajnoki címért.