A Red Bull Racing úgy döntött, visszatér korábbi hátsó szárnyához, és nem használja vadonatúj fejlesztését, a nagyobb végsebesség elérését szolgáló F-csatornát a hétvége hátralévő részében a Török Nagydíjon.
A Red Bull Racing úgy döntött, visszatér korábbi hátsó szárnyához, és nem használja vadonatúj fejlesztését, a nagyobb végsebesség elérését szolgáló F-csatornát a hétvége hátralévő részében a Török Nagydíjon.
Az energiaital-gyárosok az elmúlt hónapokban hihetetlenül keményen dolgoztak azon, hogy csökkentsék lemaradásukat az egyenesekben az ellenfelekkel szemben, és a pénteki szabadedzésen pályára vitték saját fejlesztésű F-csatornájukat Isztambulban.
Bár az első benyomások pozitívak voltak, és minden jel arra utalt, hogy a csapat zöld utat ad a rendszer előtt, a vezetőség péntek este, az adatok kielemzése után úgy döntött, hogy mégsem használják az új rendszert a hétvége hátralévő részében.
Az Autosport információi szerint a csapat vezetése úgy érezte, hogy bár az F-csatorna valóban előnyt jelent az egyenesekben, az negatívan hat az autó leszorítóerejére a kanyarokban, ahol eddig a legnagyobb volt a Red Bull előnye a többekkel szemben.
A csapat éppen ezért úgy döntött, hogy nem kockáztat, és nem fogja használni a rendszert a szombati időmérőn, és a vasárnapi versenyen, így az legközelebb a két hét múlva megrendezésre kerülő Kanadai Nagydíj edzésein tűnhet fel újra.
A Red Bullnak azonban nincs min aggódnia, mert F-csatorna ide vagy oda, abszolút favorit a hétvégi Török Nagydíjon, jóllehet lesz egy kis lemaradása az egyenesekben a rendszert használó csapatokkal szemben, de ez eddig is így volt.