A Red Bull további előrelépést vár az új diffúzortól - F1VILÁG.HU

A Red Bull további előrelépést vár az új diffúzortól

HIRDETÉS
HIRDETÉS

Christian Horner, a Red Bull Racing csapatfőnöke mindenkit figyelmeztetett, hogy ez még csak a kezdet, és készülő aero csomagjuk még ütőképesebbé teszi majd őket, miután megszerezték első győzelmüket a Forma-1-ben.

Christian Horner, a Red Bull Racing csapatfőnöke mindenkit figyelmeztetett, hogy ez még csak a kezdet, és készülő aero csomagjuk még ütőképesebbé teszi majd őket, miután megszerezték első győzelmüket a Forma-1-ben.

Az energiaital-gyárosok már az első két versenyen kiválóan teljesítették, pedig az RB5 tervezője, Adrian Newey nem használta ki a szabályokban megbúvó kiskapukat.

A Red Bull idei autója azonban tartani tudta a lépést a diffúzoros trióval, sőt a hétvég játszi könnyedséggel húzott el a többiektől, és aratott kettős diadalt a Kínai Nagydíjon, ahol több mint fél percet adott a harmadik helyen befutó Jenson Buttonnak.

Horner úgy gondolja, hogy ezek után már csak a csillagos ég a határ, különösen úgy, hogy hamarosan érkezik a már készülő új aerodinamikai csomag, ami már magában foglalja a vitatott diffúzort, amivel további előrelépést érhetnek majd el.

“Az autó nagyon jól teljesít a nagysebességű kanyarokban. Az aerodinamikai csomag kiválóan muzsikál” – mondta a szakember. “Ám azzal, hogy tisztázódtak a szabályok, még nagyobb előrelépésre számíthatunk, mert olyan elemek kerülhetnek az autóra, amik az eddiginél jóval nagyobb leszorító erőt generálnak.”

“A hétvégi futamon elért eredmény áttörést hozhat. Hosszú még a szezon, és láthatjuk, hogy mindkét pilótánk versenyképes, szóval úgy érzem, a csillagos ég a határ, bármire képesek leszünk ezután.”

Bár mindkét versenyző könnyű autóval teljesítette a száraz pályán megrendezett időmérő edzést, és így került az első, illetve a harmadik helyre, Horner szerint akkor is nyertek volna vasárnap, ha nem esik az eső a versenyen.

“Ha száraz lett volna a pálya, akkor is csak az óra lett volna az ellenfelünk a három kiállásos taktikán. Egy igen agresszív stratégiával mentünk ki az első etapra, és azt gondoltuk, hogy meg tudjuk verni őket az utolsó kiállásig” – magyarázta Horner.

“Már az időmérő második etapjában láthattuk, mikor azonos üzemanyagszinttel és gumikon futottunk, hogy nagyon versenygépesek vagyunk. Szóval úgy döntöttünk, kockáztatunk, és ez minden körülmények között bejött.”

Hirdetés

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!