Azt követően, hogy a McLaren bejelentése miatt át kellett alakítania autója diffúzorának egy részét, a Red Bull Racingnek további módosításokat kellett elvégeznie az RB6-os modellen, ugyanis a hátsó felfüggesztés egy eleme nem elégítette ki a szabályokat.
Azt követően, hogy a McLaren bejelentése miatt át kellett alakítania autója diffúzorának egy részét, a Red Bull Racingnek további módosításokat kellett elvégeznie az RB6-os modellen, ugyanis a hátsó felfüggesztés egy eleme nem elégítette ki a szabályokat.
Mindezt a német Auto Motor und Sport tudta meg, ahogy azt is, hogy a szóban forgó aero elem vízszintessel bezárt szöge a megengedett 5 fok helyett 20 fok volt, ami így nagyobb leszorítóerőt generált a versenygép hátulján.
Amint az FIA – vélhetően egy rivális csapat bejelentése alapján – jelezte a problémát, az energiaital-gyárosok azonnal cselekedtek, és oly módon tették szabályossá az elrendezést, hogy a szóban forgó aerodinamikai elemet egy burkolattal eltakarták, mellyel nullázták annak hatását.
A Red Bull vezetése korábban elmondta, hogy a McLaren által még a monacói futam előtt kifogásolt diffúzor elem mellőzése nem hogy rontott volna, javított az autó stabilitásán, és teljesítményén, ám azt nem tudni, hogy a mostani módosításnak milyen hatásai voltak.