A Renault elsőként jelentette be, hogy használni fogja kinetikus energiatároló rendszerét (KERS) a szezonnyitón Melbourne-ben, miközben a többi élcsapat egyelőre még nem döntött a hibrid rendszer éles bevetéséről.
A Renault elsőként jelentette be, hogy használni fogja kinetikus energiatároló rendszerét (KERS) a szezonnyitón Melbourne-ben, miközben a többi élcsapat egyelőre még nem döntött a hibrid rendszer éles bevetéséről.
Az autosport.com információi szerint a Renault vezetése már meghozta döntését, és új eszközzel szerelt autójával áll majd fel a rajtrácsra a hónap végén megrendezésre kerülő szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon.
A McLaren, a BMW Sauber, és a Ferrari szintén jelezte, hogy készen áll az új rendszer éles bevetésére, azonban még vizsgálja, érdemes-e használnia a KERS-t az első futamon.
A Williams, a Toyota, a Force India, a Brawn GP, és a Red Bull két csapata viszont biztosan nem fogja autójába építeni a hibrid rendszert a szezonnyitóra, bár a legtöbb gárda vélhetően használni fogja a regeneratív eszközt a szezon későbbi részében.
A Renault már korábban elhintette, meglepően jól halad a KERS fejlesztésével, így nem csoda, hogy a vezetőség a rendszer bevetése mellett döntött, melynek súlya miatt sokan úgy érzik, több hátrányt, mint előnyt jelent annak használata.