A Toyota új aero elemeket tesztelt Portugáliában - F1VILÁG.HU

A Toyota új aero elemeket tesztelt Portugáliában

HIRDETÉS
HIRDETÉS

Egy nappal a McLaren privát tesztje után, a Toyota vette birtokába a portimaoi ringet, ahol hétfőn megkezdődik az év első kollektív tesztprogramja. A kölni bázisú csapat azonban nem tétlenkedett bemutatója óta, számos újítás felkerült az autóra.

Egy nappal a McLaren privát tesztje után, a Toyota vette birtokába a portimaoi ringet, ahol hétfőn megkezdődik az év első kollektív tesztprogramja. A kölni bázisú csapat azonban nem tétlenkedett bemutatója óta, számos újítás felkerült az autóra.

A Toyota a hét második felében rántotta le a leplet vadonatúj versenygépéről, a TF109-ről, amely az eddig bemutatott autók közül a leghosszabb tengelytávval rendelkezik, miközben orrkúpja rövidebb a többinél, bár az előrefelé ívelő tartórúd miatt, az első szárnyelem előrébb került.

A japán gárda már szombaton megérkezett Portugáliába, ahol vasárnap meg is kezdte privát tesztprogramját Kamui Kobayashival.

A Toyota új autója azonban szemmel láthatóan megváltozott ebben a néhány napban, hiszen új aerodinamikai elemek kerültek fel a TF109-es modellre, melyek nem voltak láthatók azokon a stúdió fotókon, amiket a csapat csütörtökön közzétett ez interneten.

A legszembetűnőbb változás az, hogy visszakerült az autóra a cápauszony-szerű motorborítás, amit természetesen nem tiltanak az idei évben életbe lépő, szigorított szabályok. Az első szárnyelem is változott, a Ferrarihoz hasonlóan, a Toyota is feltette a kis extra légterelőket azokra.

Eddig az autó hátulját nem láthattuk, ez a mai napon megtörtént. A TF109-es diffúzora eltér az eddig bemutatott autókétól, ugyanis függőleges elemei jóval hosszabbak.

Kobayashi egyébként összesen 7 kört teljesített, legjobb ideje pedig 1:37.554 lett, ami majd’ tíz másodperccel elmaradt de la Rosa (McLaren) tegnapi legjobbjától.

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!