Ahogy arra számítani is lehetett, a Szingapúri Nagydíj szervezői módosították a tízes kanyar rázóköveit, miután több versenyző is aggodalmát fejezte ki az azokon lévő, eddig még sehol nem alkalmazott puklik miatt.
Ahogy arra számítani is lehetett, a Szingapúri Nagydíj szervezői módosították a tízes kanyar rázóköveit, miután több versenyző is aggodalmát fejezte ki az azokon lévő, eddig még sehol nem alkalmazott puklik miatt.
Azt követően, hogy a Forma-1-es pilóták hangot adtak nemtetszésüknek a tízes kanyar rázókövén elhelyezett kiálló puklik miatt – melyek azt a célt hivatottak szolgálni, hogy elriasszák a versenyzőket a sikán átvágásától –, a szervezők elvégezték a szükséges módosításokat.
A versenyzők már csütörtökön jelezték a szövetségnek, hogy véleményük szerint gond lehet a tízes kanyarban található rázókövek miatt, ugyanis azok akár kárt is tehetnek az autók felfüggesztésében, sőt teljesen tönkre is tehetik a karosszériát, illetve a fenéklemezt.
Továbbá azt is elmondták, hogy egy szerencsétlen esetben a rázókő akár ki is “lőheti” az autót, ami elemelkedhet az aszfalttól, és irányíthatatlanul a sikán külső oldalán lévő betonfalba csapódhat.
A Forma-1 versenyigazgatója, Charlie Whiting csütörtök este megvizsgálta a vitatott szekciót, és úgy döntött, hogy a jobbos íven található puklik valóban módosításra szorulnak még a pénteki első szabadedzés előtt.
A puklik ugyan maradnak, de jóval alacsonyabbak és tompábbak lesznek, így azokon gond nélkül át lehet majd engedni az autót, ha esetleg valaki hibázik, és szélesen veszi az ívet.