A Virgin Racing technikai igazgatója, Nick Wirth megerősítette, hogy csapata nem lesz ott a február első napjaiban megrendezésre kerülő első téli teszten, ám nem fog tétlenkedni, ugyanis tervei szerint egy angliai pályán bejáratja új versenygépét.
A Virgin Racing technikai igazgatója, Nick Wirth megerősítette, hogy csapata nem lesz ott a február első napjaiban megrendezésre kerülő első téli teszten, ám nem fog tétlenkedni, ugyanis tervei szerint egy angliai pályán bejáratja új versenygépét.
A téli teszttilalom február elsején ér véget, és azonnal kezdetét is veszi az első téli tesztprogram Valenciában, ahol biztosan nem lesznek ott az új csapatok, sőt a Red Bull Racing is jelezte már távolmaradását.
Az USF1 az első két-három tesztjét külön engedéllyel az Államokban teljesíti, a Lotus és a Campos csak február második felében csatlakozik a többiekhez, most pedig a Virgin is megerősítette, hogy kihagyja az első kollektív tesztet.
“A terv az, hogy bejáratjuk az autót Angliában” – mondta Wirth az Autosportnak. “Az első begyújtást január 29-re tervezzük, de lehetséges, hogy már előbb megtörténhet, aztán pedig február első hetében bejáratjuk az új autót.”
“Az igazat megvallva, mindig is az volt a terv, hogy kihagyjuk az első jerezi tesztet. Azonban augusztus és szeptember környékén, ahogy egyre jobban ástuk bele magunkat a dolgokba, láttuk, hogy előrébb hozhatjuk a bemutatkozást.”
“Szóval úgy tűnik, hogy valamikor február 3-án, 4-én vagy 5-én pályára küldhetjük az autót egy angliai pályán, aztán elszállíthatjuk berendezéseinket Spanyolországba, hogy február 10-én csatlakozhassunk a többiekhez Jerezben.”
Wirth azt is hozzátette, hogy jól haladnak az új autó munkálataival, melyet teljes egészében számítógéppel terveztek, és az egyetlen órát sem töltött el a szélcsatornában.