A Williams istálló teljesítményért felelős főmérnöke, Rob Smedley elismerte, egyre frusztráltabbak amiatt, hogy továbbra sem tudnak kielégítő munkát végezni a kerékcserék során.
A Williams istálló teljesítményért felelős főmérnöke, Rob Smedley elismerte, egyre frusztráltabbak amiatt, hogy továbbra sem tudnak kielégítő munkát végezni a kerékcserék során.
A patinás brit istállónak idén már számos problémája akadt a bokszkiállásokkal, Belgiumban például Valtteri Bottas autójának jobb hátuljára tévedésből lágy gumit szereltek fel a közepes keverék helyett.
A csapat szerelői Japánban sem remekeltek, Bottas az utolsó kerékcsere alkalmával veszítette el a negyedik helyet a ferraris Kimi Räikkönennel szemben.
„Próbálunk javítani a dolgon. Japánban különböző okok miatt voltunk lassúak, és ez részben segítette Kimit abban, hogy Valtteri elé kerüljön” – mondta Rob Smedley.
„Feltehetően nem voltunk elég gyorsak ahhoz, hogy reagáljunk az utolsó szett gumival, és magunk mögött tartsuk. Szóval kiábrándító.”
„Ez a dolog mindenképp olyasvalami, amivel foglalkoznunk kell. Nem szabad figyelmen kívül hagynunk. Javítanunk kell.”
„Rendszerint előfordul egy probléma, mégpedig az, hogy a kerékanyák kicsit szorosak levételkor. Japánban viszont volt más gond is, ami hátráltatott minket.”
„Mint mindig, most is rengeteg munka vár ránk, csak most egy kicsivel több.”