A Ferrari, a Mercedes, és a Renault után a McLaren illetve a Williams is pályára viszi a Red Bull-féle kipufogórendszert a hétvégi Brit Nagydíj pénteki szabadedzésein, hogy döntést tudjon hozni arról, megtartja-e az új elemet a hétvége hátralévő részében.
A Ferrari, a Mercedes, és a Renault után a McLaren illetve a Williams is pályára viszi a Red Bull-féle kipufogórendszert a hétvégi Brit Nagydíj pénteki szabadedzésein, hogy döntést tudjon hozni arról, megtartja-e az új elemet a hétvége hátralévő részében.
A grove-i bázisú gárda kedden az angliai Kemble reptéren egy egyenes vonalú aerodinamikai tesztet hajtott végre, ahol „pályára” vitte legújabb fejlesztéseit, az új kipufogórendszert, a módosított hátsó fékhűtőket, illetve az átalakított F-csatornát.
Bár a mérnökök szerint minden rendben volt a bejáratáson, Sam Michael, a csapat technikai igazgatója elmondta, hogy majd csak a pénteki szabadedzések után döntenek arról, hogy élesben is bevetik-e az új kipufogót, aminek használata számos problémát előidézhet.
„Az FW32 további új elemeket kap a Brit Nagydíjra, köztük az új kipufogórendszert, új hátsó fékhűtőket, és egy módosított első felfüggesztést” – mondta az ausztrál szakember.
„Az új kipufogót le fogjuk tesztelni a pénteki szabadedzéseken, és majd csak azután döntünk arról, hogy zöld utat adunk-e a rendszernek, és azt élesben is bevetjük-e a versenyen.”