A Williams technikai igazgatója, Sam Michael megerősítette, hogy az aerodinamikai részleg elkészült az idei autó legújabb és egyben utolsó javítócsomagjával, így a jövőben már csakis kizárólag a jövő évi modell fejlesztésére koncentrálnak.
A Williams technikai igazgatója, Sam Michael megerősítette, hogy az aerodinamikai részleg elkészült az idei autó legújabb és egyben utolsó javítócsomagjával, így a jövőben már csakis kizárólag a jövő évi modell fejlesztésére koncentrálnak.
A grove-i bázisú alakulat nem kezdte túl fényesen az idei évet, azonban folyamatosan javult, és egyre jobb eredményeket ért el. A csapat egy újabb javítócsomaggal készül a Szingapúri Nagydíjra, ahol felkerülnek az utolsó fejlesztések az idei autóra.
„Lesz még egy javítócsomagunk, amit a tervek szerint Szingapúrban pályára viszünk, és ezzel már elkészültünk a szélcsatornában” – mondta a szakember.
„Az összes elem aerodinamikai tervezése megtörtént, azonban még a mechanikai és gyártási részlegnek dolgoznia kell rajtuk.”
„Az aerodinamikai részleg viszont elkészült az idei autó utolsó fejlesztéseivel, így már teljes erőbedobással a jövő évi autóra koncentrál.”
Mivel jövőre ismét változnak a szabályok – betiltásra kerül a dupla diffúzor és az F-csatorna, használható lesz a KERS, illetve jönnek a Pirelli abroncsok –, Michael elmondta, hogy nem sok mindent tudnak átmenteni az idei autóból a jövő évre.
„Ez egy teljesen más autó lesz, mindenki tiszta lapról indul” – mondta a szakember, aki azt is elhintette, hogy csapata még mindig nem tudja, hogy elektronikus, vagy lendkerekes hibrid rendszert használjon 2011-ben.