A Williams versenyzői, Nico Rosberg és Kazuki Nakajima optimistán várják a hétvégén megrendezésre kerülő Európa Nagydíjat, mert úgy gondolják, hogy az új pálya fekszik majd az FW30-as kódszámmal ellátott versenyautónak.
A Williams versenyzői, Nico Rosberg és Kazuki Nakajima optimistán várják a hétvégén megrendezésre kerülő Európa Nagydíjat, mert úgy gondolják, hogy az új pálya fekszik majd az FW30-as kódszámmal ellátott versenyautónak.
A grove-i bázisú alakulat egyetlen pontot sem szerzett az elmúlt öt versenyen, és pilótái egyszer sem tudták az első tízbe kvalifikálni magukat azóta, hogy Nico Rosberg az ötödik pozícióból rajtolhatott az utcai pályán Montrealban.
A Williams idei versenygépe nem teljesít túl jól a gyors pályákon, ám Rosberg úgy gondolja, hogy a hosszú egyenesekkel, és szűk kanyarokkal tarkított valenciai ring fekszik majd autójuknak, és jól szerepelhetnek a hétvégi futamon Spanyolországban.
“Valencia feküdhet autóinknak, így bízom benne, hogy jó versenyt teljesítünk majd a hétvégén, és elégedetten hagyhatjuk el Spanyolországot” – mondta a német színekben induló versenyző a csapat előzetesében.
“Már nagyon várom a hétvégi futamot, és nem csak azért, mert új, hanem azért is, mert utcai pályán kerül megrendezésre. Az eddig látottak alapján azt gondolom, hogy jó lesz rajta versenyezni. Biztos vagyok benne, hogy a légkör kifogástalan lesz, hiszen Spanyolországban óriási népszerűségnek örvend a Forma-1.”
Nakajima is osztja csapattársa véleményét, és úgy gondolja, hogy az FW30-as lassú kanyarokban mutatott remek teljesítménye optimizmusra adhat okot.
“Már alig várom, hogy birtokba vegyük az új pályát Valenciában” – mondta a japán pilóta. “Az utcai ring nagyon érdekesnek tűnik, és biztosan izgalmas futamnak ad majd helyet a hétvégén.”
“Ahogy Monacóban vagy Montrealban, autóink ismét jól teljesíthetnek majd az utcai pályán, így bízom benne, hogy eredményesek lehetünk Spanyolországban.”
Az újonc pilóta annak is örül, hogy nem lesz hátrányban a többiekkel szemben amiatt, hogy nem ismeri a spanyol ringet.
“Hosszú idő, mire egy versenyző megtanulja a pálya vonalvezetését, és először fordul majd elő, hogy a mezőny többi résztvevője velem együtt ismeri meg a versenyhelyszínt a hétvégén” – tette hozzá Nakajima.