Egy rosszul beépített rugó miatt nem tudta megkezdeni a munkát a dél-spanyolországi Jerezben a Red Bull Racing alakulata.
Egy rosszul beépített rugó miatt nem tudta megkezdeni a munkát a dél-spanyolországi Jerezben a Red Bull Racing alakulata.
A Milton Keynes-i alakulat az első tesztnap előtt, ma reggel mutatta be RB10-es versenyautóját a nagyközönségnek, mellyel a terek szerint Sebastian Vettel kezdte volna meg a munkát.
A német versenyző azonban egyelőre még nem gurult pályára Jerezben, és bár Adrian Newey főtervező kezdetben egy „ostoba kis hibáról” beszélt, úgy tűnik, a probléma komolyabb, mint azt a csapat várta.
Mielőtt ugyanis az autót útnak indították Jerezbe, rosszul szereltek be egy rugót a hátsó felfüggesztésbe. Az új hajtáslánc komplexitása miatt pedig tulajdonképpen apró darabjaira kellett szétszedni az autót, hogy orvosolni tudják a problémát.
„Még kezdeti fázisban vagyunk. Először ki kell gurulnunk a garázsból, hogy meg tudjam mondani, milyen érzés vezetni a versenyautót” – mondta higgadtan Sebastian Vettel Jerezben.
„Bár a szimulátorban vezettem már, azért az nem ad olyan pontos képet arra vonatkozóan, hogy mire számíts. A nyomaték nagy, így alacsonyabb fokozatokban kipörög a kerék, a leszorítóerő, illetve a motorerő azonban gyengébb, mint tavaly. Az autók tehát jobban csúszkálnak.”