Rubens Barrichello úgy gondolja, hogy a versenyirányítás hibázott, és a teljes versenytáv megtétele előtt le kellett volna inteni piros zászlóval a körözést, mert a futam végén már borzalmasak voltak a látási viszonyok a szürkületben.
Rubens Barrichello úgy gondolja, hogy a versenyirányítás hibázott, és a teljes versenytáv megtétele előtt le kellett volna inteni piros zászlóval a körözést, mert a futam végén már borzalmasak voltak a látási viszonyok a szürkületben.
A rossz időjárás miatt több mint egy órás csúszással vette kezdetét a száguldás a Koreai Nagydíjon, így már naplemente után, szürkületben volt a befutó, sőt a pilóták már teljes sötétségben, kivilágított dobogón ünnepelhettek.
Bár a televízió képernyőjén keresztül nem volt olyan drámai a helyzet, a helyszíni tudósítók elmondása szerint is már igen rosszak voltak a látási viszonyok az utolsó körökben.
Barrichello ezért sem érti, hogy a szervezők miért hagyták végigmenni a futamot, és miért nem intették le idő előtt, mondjuk azt követően, hogy teljesítették a verseny 75%-át, ami ahhoz kellett, hogy teljes pontszámokat kapjanak a résztvevők.
„Veszélyes volt” – mondta a Williams brazil versenyzője a riportereknek Koreában. „Érdekes módon, itt nem volt gond a vízátfolyásokkal, mint 2007-ben Fujiban, sokkal inkább a látási viszonyok nem voltak megfelelőek.”
„Azzal lehet vitatkozni, hogy jókor indították-e el a futamot, de szerencsére az eső elállt, és a pálya is szépen száradt. Minden simán ment, azonban úgy gondolom, hogy öt-hat körrel korábban meg kellett volna állítani a körözést, mert egyszerűen nem láttam.”