Jean-Eric Vergne féktüzét a Japán Nagydíj időmérő edzésén a hátsó fékpofák beragadása okozta, de az esetnek semmi köze ahhoz, amiért a csapatnak fel kellett adnia a Koreai Nagydíjat, ahol az első fékek túlmelegedtek.
Jean-Eric Vergne féktüzét a Japán Nagydíj időmérő edzésén a hátsó fékpofák beragadása okozta, de az esetnek semmi köze ahhoz, amiért a csapatnak fel kellett adnia a Koreai Nagydíjat, ahol az első fékek túlmelegedtek.
A francia pilóta kénytelen volt a pálya szélére parkolni az időmérő első etapjában, miután mindkét hátsó féke lángra kapott Szuzukában.
A csapat gyorsan kivizsgálta az esetet és kiderült, hogy a fékrendszer hidraulikus hibája okozta a tüzet, ugyanis a fékpofák nem engedtek el akkor sem, mikor a versenyző lelépett a fékpedálról.
„Annyit tudunk, hogy mindkét fék beragadt, és ezért csaptak fel a lángok” – mondta Vergne közvetlenül az időmérő után, ahol a történtek miatt csak a 17. helyen végzett.
„Talán valami a fékrendszerben romlott el, egyelőre nem vagyunk benne biztosak, jelenleg is folynak a vizsgálatok. Bízom abban, hogy az incidens miatt nem sérült az autó többi része, és minden a legnagyobb rendben lesz a versenyen.”