Brawn szerint van még tartalék a Honda idei autójában - F1VILÁG.HU

Brawn szerint van még tartalék a Honda idei autójában

HIRDETÉS

A Honda Racing csapatvezetője, Ross Brawn úgy gondolja, hogy a japán gárda annak ellenére előrébb kerülhet a mezőnyben, hogy már nem tervez komolyabb fejlesztéseket az idei évben.


A Honda Racing csapatvezetője, Ross Brawn úgy gondolja, hogy a japán gárda annak ellenére előrébb kerülhet a mezőnyben, hogy már nem tervez komolyabb fejlesztéseket az idei évben.


A brackley-i bázisú alakulat az elmúlt versenyeken bemutatott átdolgozott aerodinamikai csomagjával, és felfüggesztésével befejezte idei autójának továbbfejlesztését, és már teljes erőbedobással a jövő évi autóján dolgozik.

Brawn azonban úgy gondolja, hogy az új elemek és rendszerek finomra hangolásával, csapata további előrelépést tud majd elérni a szezon hátralévő részében.

“Amikor megvizsgáljuk a felfüggesztést érintő fejlesztéseket, melyekről beszélünk, nehéz számszerűsíteni” – magyarázta Brawn.

“A rendszer még nem optimalizált, mert azt még nem tudtuk eleget tesztelni. Az augusztusi szünetben viszont lesz erre lehetőségünk, áttanulmányozzuk az adatokat, hogy az tökéletesen működjön a következő versenynek helyet adó Valenciában.”

Brawn azt is elmondta, hogy az új felfüggesztés nem csak az autó teljesítményének javítása szempontjából volt fontos, hanem azért is, hogy meggyőződhessen arról, megfelelően dolgozik-e az átszervezett csapat.

“Több oka is volt az új felfüggesztésnek” – magyarázta a brit szakember. “Az egyik ok az volt, hogy az újjászervezett csapat megküzdjön egy nagyobb kihívással, mielőtt áttérnénk az új autó munkálataira.”

“Új a menedzsment egy része, akárcsak a CAD rendszerünk, így mindenképpen jó volt, hogy jött egy nagyobb project, mert nem engedhetjük meg magunknak, hogy később működési problémákra derüljön fény” – folytatta Brawn, aki szerint a már meglévő – nehezen áttervezhető elemek miatt – egyelőre nem tudják kihozni az új felfüggesztésből a maximumot.

Hirdetés

“Kompromisszumos megoldásokra kellett kényszerülnünk a jelenlegi váltó adta korlátok miatt. Ha a felfüggesztés tervezését a nulláról kezdhettük volna, akkor nem kellett volna ilyen komoly kompromisszumokra kényszerülnünk.”

“Sajnos nem tudjuk kihozni belőle a még benne rejlő lehetőségeket a jelenlegi váltónk és bizonyos alapelemek miatt. Azonban mindenképpen jó irányba haladunk, és egy lépést tettük előre – de sajnos vannak határai az idei autónak” – tette hozzá Brawn.

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Brawn szerint van még tartalék a Honda idei autójában
Fogadj a Las Vegas-i Nagydíj győztesére! Íme a legjobb szorzók és tippek! (x)
Ekkor rajtol az F1-es Las Vegas-i Nagydíj
Az F1-es Las Vegas-i Nagydíj rajtrácsa

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!