Jenson Button az élen tartotta a McLarent a Török Nagydíj pénteki második szabadedzésén, ám alig egy tizeddel volt gyorsabb az egyre jobban teljesítő Red Bull Racing versenyzőinél.
Jenson Button az élen tartotta a McLarent a Török Nagydíj pénteki második szabadedzésén, ám a Red Bull versenyzői begyorsultak, így Mark Webber, és Sebastian Vettel foglalta el a második, illetve a harmadik helyet.
A McLaren versenyzői már a reggeli edzésen sem találtak legyőzőre, és kiválóan kezdték a délutáni másfélórás tréninget, melynek felénél járva a wokingiak mögött a Red Bull, a Mercedes, a Renault, a Sauber, és a Force India duója állt az első 12-ben.
Negyven perccel az edzés vége előtt felkerültek az autókra a lágyabb keverékek, amiken először Hamilton javított, majd Vettel elment mellette. A Red Bull német versenyzője az utolsó percekig az élen maradt, mígnem jött Button, aki végül meg is nyerte a tréninget.
Webber az utolsó pillanatban felugrott csapattársa elé a második helyre, ám nem lehetett felhőtlenül boldog, ugyanis öt perccel a leintés előtt megállt alatta az autója, aminek hátuljából sejtelmes füst gomolygott.
Eközben csapattársa, Vettel is panaszkodott a víznyomásra a rádión, így a Red Bullnak mindent meg kell tennie annak érdekében, hogy megoldást találjon a problémáira.
Hamilton a negyedik helyen maradt, míg Fernando Alonso az ötödik pozícióba repítette a Ferrarit, miután elég gyengén kezdte az edzést. A Mercedes duója a hatodik, és a hetedik helyet foglalta el, Nico Rosberg alig egy tizeddel előzte meg Michael Schumachert.
A sorban a Renault versenyzői következtek, míg az első tíz sorát Felipe Massa zárta a másik Ferrarival, aki úgy tűnik, továbbra is szenved a keményebb keverékű gumikon, hiszen majd’ egy teljes másodperccel volt lassabb csapattársánál.
A hírhedt nyolcas kanyar továbbra is fejtörést okozott a versenyzőknek. Tonio Liuzzi nagy sebességgel megpördült, és szinte lemásolva csapattársa, Adrian Sutil délelőtti manőverét, gumifalnak csapta a Force Indiát.
Massának is gondjai akadtak ezen a részen, éppen hogy csak nem pördült meg, de nagyot driftelt, ami egyértelműen nem tett jót a lágyabb keverékű abroncsainak.