A brit istálló jelenleg az utolsó helyet foglalja el a konstruktőrök versenyében, ám természetesen minden követ megmozgat azért, hogy közelebb kerüljön a középmezőnyhöz, és minél gyakrabban a pontszerző helyekért csatázzon. A Williamsnél azt remélik, a hétvégi Kanadai Nagydíjnak otthont adó montreali versenypálya fekszik majd az FW45-ös kódjelű versenyautónak, amit ráadásul néhány újítással is felvérteznek – legalábbis Alex Albonét.
„A montreali pálya egy kicsit jobban kedvezhet az FW45-ös erősségeinek, mint Monaco és Barcelona” – mondta Dave Robson. „Emellett lesz néhány továbbfejlesztett komponensünk is a hétvégén, melyek csak Alex autójára kerülnek fel. Arra számítunk, hogy versenyképesebbek leszünk, de időt fogunk szánni pénteken arra, hogy kiderítsük, az új csomag az elvártak szerint teljesít-e.”
Albon csapattársa, Logan Sargent továbbra is az eddig használt specifikációval dolgozik: „Ez lesz Logan első látogatása Montrealban, és ez egy olyan pálya, mely technikásabb, mint amilyennek elsőre tűnik.”
„A szimulátorban való felkészülése kulcsfontosságú lesz ahhoz, hogy felvegye a tempót, és gyorsan kiismerje a pálya apró nüanszait. Nehéz feladat a gumik és a fékek menedzselésével foglalkozni, miközben közel kell kerülni a falakhoz és jól meg kell lovagolni a kerékvetőket, de van némi idő az egyenesekben arra, hogy az ember fellélegezzen egy kicsit.”
Alex Albon azt mondja, „érdekes lesz látni, hogyan teljesítenek az új fejlesztések”.
„A csapat óriási munkát végzett azzal, hogy felkészítette ezeket az újításokat erre a hétvégére” – fogalmazott a brit-thai versenyző.