Bár az első három versenyen látottak alapján kijelenthető, hogy az új szabályok meghozták a várt változást, és már most jóval több előzést láthattunk, mint a tavalyi szezonban, az Abu Dhabi Nagydíj szervezői továbbra is kitartanak a pálya módosítása mellett.
Bár az első három versenyen látottak alapján kijelenthető, hogy az új szabályok meghozták a várt változást, és már most jóval több előzést láthattunk, mint a tavalyi szezonban, az Abu Dhabi Nagydíj szervezői továbbra is kitartanak a pálya módosítása mellett.
A tavalyi szezonzárónak helyet adó futam szervezői kaptak hideget-meleget az elmúlt időben, mert minimális számú előzés volt a versenyen, ahol a bajnoki címért harcban álló Fernando Alonso képtelen volt megelőzni a nálánál jóval lassabb Vitaly Petrovot.
Az Abu Dhabi Nagydíj szervezői már korábban jelezték, hogy az előzések elősegítése érdekében átalakítják a pálya vonalvezetését, azonban részletek eddig nem kerültek napvilágra.
Az Autosporthoz közel álló források szerint a következő szekciókat érintik a változtatások:
– Az 5/6-os lassító és a hetes visszafordító bejárata ki lesz szélesítve, hogy a versenyzők több ívet is választhassanak.
– A kilences sikán be lesz döntve, hogy a versenyzők a külső íven el tudjanak menni a másik mellett.
– A lassú balos 13-as 14-es kanyart összevonják egy gyorsfolyású kanyarrá, hogy gyorsabb legyen a tempó a pálya utolsó részében.