Az Orosz Nagydíj harmadik szabadedzése előtt a versenyszervezők módosításokat hajtottak végre a 2-es kanyarban, illetve egész pontosan annak bukóterében.
A pénteki edzéseken többen is túl szélesre vették a 2-es kanyar kijáratát, hogy minél jobb tempót szerezzenek a következő, roppant gyors 3-as kanyar előtt.
Ezt ma már nem tehetik meg a pilóták, ugyanis a rázókövek mellé fekvőrendőröket telepítettek, amik valószínűleg elveszik majd a versenyzők kedvét a pálya kiszélesítésétől.
Az Orosz Nagydíj harmadik szabadedzése előtt a versenyszervezők módosításokat hajtottak végre a 2-es kanyarban, illetve egész pontosan annak bukóterében.
A pénteki edzéseken többen is túl szélesre vették a 2-es kanyar kijáratát, hogy minél jobb tempót szerezzenek a következő, roppant gyors 3-as kanyar előtt.
Ezt ma már nem tehetik meg a pilóták, ugyanis a rázókövek mellé fekvőrendőröket telepítettek, amik valószínűleg elveszik majd a versenyzők kedvét a pálya kiszélesítésétől.
A másik módosítás a bokszutcában megengedett sebesség 80-ról 60 kilométer per órára történő csökkentése volt, amit a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) illetékesei kezdeményeztek. Ezt a bokszutca meglehetősen keskeny, és így kissé balesetveszélyes bejárata indokolta.