Timo Glock egyértelműen csapata gumiválasztását okolja azért, hogy nem tudott felállni a dobogóra a vasárnapi Bahreini Nagydíjon, ahol sokáig az első pozícióban autózott, ám idővel visszacsúszott a mezőnyben, és végül csak a hetedik lett.
Timo Glock egyértelműen csapata gumiválasztását okolja azért, hogy nem tudott felállni a dobogóra a vasárnapi Bahreini Nagydíjon, ahol sokáig az első pozícióban autózott, ám idővel visszacsúszott a mezőnyben, és végül csak a hetedik lett.
A Toyota német pilótája a második helyről vághatott neki a tegnapi versenynek, és már a rajt pillanataiban átvette a vezetést csapattársától, Jarno Trullitól, akitől el is tudott szakadni az első etapban.
Glock elsőként állt ki tankolni, azonban a keményebb keverékű abroncsokon képtelen volt tartani a tempót az időközben lágyabb gumikra váltó riválisokkal, így végül csak a két pontot érő hetedik helyen futott célba.
“Egy igen nehéz versenyen vagyok túl” – mondta Glock a BBC-nek. “Ígéretesen kezdtem, megnyertem a rajtot Jarnóval szemben, pedig a pálya piszkosabb oldaláról indultam. Egy kissé meg is lepett, majd sikerült lopnom a távolságot az élen az első etapom alatt.”
“Aztán mi álltunk ki elsőként a boxba, ami kritikus momentuma volt a versenynek, de mikor visszatértem a pályára a keményebb keverékű gumikon, az első két körben rengeteg időt veszítettem. Ott úszott el a versenyem.”
“Közel egy másodperccel mentem lassabb köröket, mint Jarno, és húsz kör után már lemondhattam arról, hogy felálljak a dobogóra” – tette hozzá Glock, aki bevallotta, hogy képtelen volt megfelelő hőfokra hevíteni a gumikat második etapjában.