A Lotus versenyzője, Romain Grosjean végzett az élen a Forma-1-es csapatok mugellói tesztsorozatának második napján, a francia azonban ezredre azonos kört futott a sauberes Kamui Kobayashival.
A Lotus versenyzője, Romain Grosjean végzett az élen a Forma-1-es csapatok mugellói tesztsorozatának második napján, a francia azonban ezredre azonos kört futott a sauberes Kamui Kobayashival.
A keddi nyitónappal ellentétben ma végre száraz pályán dolgozhatott az Olaszországban megjelent tizenegy alakulat. Miután az időjárás kedvező volt, mindenki hasznos, produktív munkát végezhetett.
A legjobb köridőt ezúttal ketten – Romain Grosjean és Kamui Kobayashi – futották meg, a kettejük közti sorrendet csupán az döntötte el, hogy a Lotus tehetsége még a délelőtt folyamán érte el 1:21.603-es idejét.
A két pilótát a Red Bull duója követte Sebastian Vettel – Mark Webber sorrendben, míg az ötödik helyre bő 6 tizedmásodperces hátránnyal a ferraris Felipe Massa érkezett meg.
Jól tartotta magát a Toro Rosso ifjonca, Jean-Eric Vergne is, hiszen hatodik lett ma, délutánra pedig átadta a volánt csapattársának, Daniel Ricciardónak, aki másfél tizeddel lemaradva tőle lett hetedik.
A Mercedesnél ma a hétszeres világbajnok Michael Schumacher volt szolgálatban. A német versenyző nem is pazarolta el a drága pályaidőt, egymaga összesen 144 kört tett meg az 5,2 km hosszú versenypályán, ezzel pedig a nap legszorgalmasabbjának bizonyult.
Ahogy a Toro Rossónál, úgy a Marussiánál is két versenyző volt ma szolgálatban: Charles Pic délelőtt, míg Timo Glock délután rótta a köröket, előbbi a kilencedik, utóbbi pedig a tizenkettedik helyen zárt. Kettejük közé Vitaly Petrov, valamint a McLaren tesztpilótája, Gary Paffett érkezett meg.
Az utolsó előtti – tizenharmadik helyen – a Force India skót pilótája, Paul di Resta zárt, és nemcsak az eredménnyel, de a ma elvégzett munkával sem lehet elégedett: a fiatal tehetség mindössze 14 kört tett meg ma technikai problémák miatt.
A sort a Williams versenyzője, Bruno Senna zárta, aki 100 kör megtétele után lett bő 3 másodperces hátránnyal tizennegyedik.
A tréninget egyébként csupán egyszer kellett piros zászlóval megszakítani: a végül holtversenyben élen záró Kobayashi csúszott a kavicságyba Sauberjével.