Lewis Hamilton úgy érzi, hogy sikerült volna elmennie Jarno Trulli mellett az új rajtnál, sőt talán nem is veszített volna pozíciót olasz kollégájával szemben, ha nem döglik be a hibrid rendszer autójában a verseny közben.
Lewis Hamilton úgy érzi, hogy sikerült volna elmennie Jarno Trulli mellett az új rajtnál, sőt talán nem is veszített volna pozíciót olasz kollégájával szemben, ha nem döglik be a hibrid rendszer autójában a verseny közben.
A McLaren brit pilótája remekül kapta el a rajtot, és kihasználva autója adottságait, már a célegyenesben elment Trulli mellett, és felugrott a második helyre, amit végül nem tudott megtartani az utolsó kiállását követően.
“Egy kicsivel az utolsó kiállás előtt vagy után, teljesen elvesztettem a KERS-t, így ez azonnal néhány tized hátrányt jelentett számunkra minden egyes körben, nem beszélve arról, hogy a fékegyensúly is megváltozott” – magyarázta.
“Három másodperces különbséget kellett kiautóznom az utolsó kiállásom előtt, ami meg is volt, azonban hirtelen fél másodpercet veszítettem. Amint előttem volt, nem tudtam tartani vele a tempót. Fantasztikus munkát végetek, majd a következő versenyen harcolunk.”
Hamiltonnak a biztonsági autós periódus után is lett volna esélye az előzésre, ám a KERS hiánya miatt nem tudott átlépni Trullin az új rajtnál.
“A biztonsági autó mögötti utolsó körökben folyamatosan kapcsolatban voltam a csapattal a rádión, és azt kérdeztem, hogy működésre tudják-e bírni a rendszert” – folytatta a címvédő.
“Szükségem volt rá, hogy legyen esélyem elmenni Jarno mellett az új rajtnál, így a lehető legközelebb próbáltam követni, de az utolsó kanyar kijáratánál nem kerültem elég közel hozzá, hogy előzési manőverbe tudjak kezdeni.”