Horner a csapat megalakulása, tehát 2005 óta irányítja a Red Bull Racing csapatát, azóta pedig nemcsak csapatfőnökként, hanem vezérigazgatóként is tevékenykedik, a versenycsapat mellett pedig a V6-os erőforrásokért, illetve a technológiai fejlesztésekért felelős részleg vezetője is. Amikor tehát nem a versenyhétvégéken dolgozik, akkor minden nap bejár a Red Bull Milton Keynes-i központjába — azt mondja, ezt másképp nem is lehetne csinálni.
„Elérhetőnek kell lenned, én így látom a szerepemet csapatfőnökként és vezérigazgatóként” — mondta a brit szakember a Sky Sports News televíziónak. „Az év 52 hetében egy kiváló technológiai üzletág vezérigazgatója vagyok a Red Bull Racingnél, a Red Bull Power Trainsnél és a Red Bull Advanced Technologynál.”
„Ha nem a versenypályán vagyok, akkor hétfőtől pénteki a gyárban. Csapatfőnökként pedig minden versenyen ott vagyok. Amióta a Red Bull versenyez az F1-ben, 2005 óta, minden nagydíjon ott voltam. Az embereknek látniuk kell a főnököt. Ha nem lennék ott egy versenyen, az olyan lenne, mintha Alex Ferguson nem menne el egy focimeccsre!”
Horner azt mondja, amikor utazni kell, természetesen nehéz hátrahagyni a családot, de igyekszik kivenni a részét az otthoni mindennapokból.
„Mindenki számára, aki sokat utazik, nehéz dolog hátrahagyni az otthont és a családot. A 2023-as egy kemény versenynaptár volt, a 2024-es pedig még inkább az lesz, hiszen még több verseny lesz. A legfontosabbak azok az időszakok, amikor az ember otthon lehet a családjával. Ilyenkor félre kell tenni a telefont. Fiatal családom van, és ez az idő nagyon drága. Igyekszem kivenni a részem a dolgokból, ha haza tudok érni vasárnap este. Ha hétfő reggel elvihetem a gyerekeket az iskolába, azzal egy kicsit visszatérek a normalitásba.”