21 körrel zárta az előszezon első tesztjét Jerezben a világbajnoki címvédő Red Bull Racing alakulata.
21 körrel zárta az előszezon első tesztjét Jerezben a világbajnoki címvédő Red Bull Racing alakulata.
Az osztrák istálló kiábrándítóan teljesített Spanyolországban, Sebastian Vettel 11, Daniel Ricciardo pedig 10 kört tudott futni az RB10-es versenygéppel.
A Red Bullnak a Renault-motorokkal, illetve magával a kasztnival is problémái voltak, ezeket a gondokat megpróbálják megoldani a következő, bahreini gyakorlásig.
„Nagyon nehéz teszten vagyunk túl” – mondta csalódottan Christian Horner csapatfőnök.
„Számos problémánk volt a Renault-val, mint ahogy a kasztni hűtése is gondot okozott, ami hatással volt a programunkra. A kevés kilométer ellenére viszont azt sikerült kiderítenünk, hogy ezeket a problémákat meg tudjuk oldani a következő, bahreini tesztre.”
„Ennek a korai tesztnek a célja az volt, hogy feltérképezzük a problémákat az új szezon kezdete előtt. A következő néhány hétben most nagyon sokat dolgozunk majd a próbapadon.”
A gárda vezető mérnöke, Andy Damerum hozzátette, meggyőződése, hogy sikerül orvosolniuk a problémákat a következő hetekben.
„Hét kört tettünk meg, és Daniel valahányszor pályára gurult, sikerült javítanunk a motor kezelhetőségén. Emellett meg tudtunk oldani olyan problémákat, melyek felmerültek a mi részünkről.”
„Viszont felfedeztünk egy mechanikai problémát az autóval kapcsolatban, és a vizsgálataink kiderítették, hogy nem tudjuk kijavítani ezt a hibát, így nem tudunk már pályára gurulni délután – tehát úgy döntöttünk, hogy befejezzük, fogjuk a gyűjtött adatokat, és elkezdünk dolgozni a következő, bahreini tesztre.”
„Két hét hosszú idő a Forma-1-ben, és meggyőződésem, hogy a Renault is éjt nappallá téve dolgozik majd, hogy megoldja a problémákat.”