Nico Hülkenberg meggyőződése, hogy hátrányban volt a hétvégi Olasz Nagydíjon, ugyanis autója egyelőre meg nem magyarázható problémákkal küszködött.
Nico Hülkenberg meggyőződése, hogy hátrányban volt a hétvégi Olasz Nagydíjon, ugyanis autója egyelőre meg nem magyarázható problémákkal küszködött.
A Force India német versenyzője képtelen volt tartani a tempót csapattársával, Sergio Perezzel a futamon, amit mi sem bizonyít jobban, mint az, hogy majd 20 másodperces hátrányban ért célba a hetedik helyen, ráadásul az utolsó körökben komoly nyomás alatt tartotta Marcus Ericsson (Sauber) és Daniel Ricciardo (Red Bull).
„Hogy őszinte legyek, nagyon frusztrált vagyok, mert egyáltalán nem volt meg a sebességem az egész verseny alatt és meggyőződésem, hogy valami nem volt rendben az autómmal” – magyarázta Hülkenberg.
„Péntekről szombatra megváltoztattunk valamit az autón, és onnantól kezdve már nem volt olyan, mint az első napon. A versenyen esélyem sem volt követnem Checót. Az autó borzalmasan reagált, folyamatosan csúszkált és ette a gumikat.”
„Pénteken még minden biztatónak tűnt, azonban szombaton volt egy probléma a Q3-ban, míg a versenyen csak harcoltam és harcoltam egy olyan fegyverrel, ami nem is igazán volt fegyver.”
Hülkenberg azt is elárulta, hogy fontolgatta a két kiállásos stratégiára váltást, mert a Force India a vártnál jóval korábban elhasználta az abroncsokat.
„Fontolgattuk a második kiállás lehetőségét, mert egyáltalán nem voltam elégedett az autóban, és nem gondoltam, hogy tartani tudom magam mögött Ericssont, aki keményen támadott, és a második etapban volt egy szakasz, mikor borzalmas volt az autó” – magyarázta a német, aki kizártnak tartja, hogy a Pirelli által előírt, szokásosnál magasabb guminyomás lenne okolható a problémákért.