A 2025-ben megjelenő termékekkel a Forma-1 világa LEGO-kockák formájában kel életre. Az új termékcsalád tartalmazni fogja a Forma-1 csapatokat, valamint a rajongóknak és családoknak szóló tartalmakat a LEGO digitális platformjain. Emellett a Forma–1-es eseményeken is erős jelenléttel lesznek jelen, szórakoztató Fan Zone-aktivitásokkal a szezon során.
A 2025-ös év programjai között szerepel, hogy a rajongókat közelebb hozzák az innováció, a technológia és a mérnöki világhoz a LEGO-val való építés örömteli élményén keresztül. Ez magában foglalja a versenyeken megrendezett személyes aktivitásokat és olyan termékeket, amelyek a sport mérnöki és technikai örökségét ünneplik.
A LEGO Csoportot 1932-ben alapították, és ma a világ egyik vezető játékgyártója. Az ikonikus LEGO-kockát több mint 90 éve használják gyerekek és építők minden korosztályban, hogy újraalkossák a világot. Az elmúlt években a Forma-1 jelentős növekedést tapasztalt a fiatalabb rajongók körében, az adatok szerint több mint négymillió 8-12 éves gyerek követi aktívan a sportot az EU-ban és az Egyesült Államokban. Emellett a TikTok-követőinek 54%-a és az Instagram-követőinek 40%-a 25 év alatti.
A termékek bevezetésének pontos részleteit, beleértve a dátumot is, később jelentik be.
„A LEGO világszerte gyerekek és felnőttek millióiban szította fel a kreativitás és az építés iránti szenvedély lángját” — fogalmazott Emily Prazer, a Forma-1 kereskedelmi igazgatója. „Ezen partnerség révén a rajongók újraalkothatják és újragondolhatják a Forma–1 világát kockáról kockára, mélyebben belemerülve a sport mögött álló mechanika és technológia részleteibe a játék révén. Izgatottan várjuk, hogy a Forma–1 drámáját és izgalmát elhozhassuk a LEGO Csoport szenvedélyes építőinek hálózatához, és hogy rajongóinknak újabb módot adhassunk a sport élvezetére barátaikkal és családjukkal.”
Julia Goldin, a LEGO Csoport termék- és marketingigazgatója hozzátette: „A LEGO Csoportnál büszke múltra tekintünk vissza, hiszen a múltban számos F1-es autót alkottunk meg LEGO-kockákból, és hisszük, hogy ez az új partnerség a LEGO-játék és építés révén még közelebb hozza a sport látványosságát minden rajongóhoz. Lehetővé teszi számukra, hogy még elmélyültebb és izgalmasabb módon ünnepeljék a sport iránti szenvedélyüket, és a LEGO kreativitásának és képzeletének ereje tovább fokozza az F1 izgalmát. Izgatottan várjuk, hogy bemutathassuk mindazt, amit ez az izgalmas partnerség kínál mind a régóta meglévő, mind az új Forma–1-és LEGO-rajongóknak, otthon és a pályán egyaránt.”