A Forma-1-es csapatok erre a hétvégére egy javított üzemanyag-átfolyást figyelő szenzort kapnak annak reményében, hogy egyszer s mindenkorra száműzik a korai problémákat, ami miatt az első versenyről diszkvalifikálták a második helyen befutó Daniel Ricciardót.
A Forma-1-es csapatok erre a hétvégére egy javított üzemanyag-átfolyást figyelő szenzort kapnak annak reményében, hogy egyszer s mindenkorra száműzik a korai problémákat, ami miatt az első versenyről diszkvalifikálták a második helyen befutó Daniel Ricciardót.
Az FIA az első futam óta szorosan együttműködve dolgozik a szenzort fejlesztő Gill Sensors céggel, hogy javítson az eszközön, aminek pontossága sokak szerint hagy némi kivetnivalót, különösen az időmérőkön, mikor az autókba hideg üzemanyagot töltenek.
„Mint minden új rendszernek, ennek is voltak gyermekbetegségei, de bízunk abban, hogy ezek már a múlté” – mondta az FIA versenyigazgatója, Charlie Whiting.
„Itt egy új firmware-t mutatunk be, ami reményeink szerint megoldást jelent majd minden még fent álló problémára.”
Miközben a Gill Sensors keményen dolgozik, hogy javítson rendszerén, egy másik brit cég, a Sentronics is felkérést kapott egy eszköz kifejlesztésére, amit az FIA a szezon második felében befagyaszthat, és akár már jövőre, mint alternatívát ajánlhatja a csapatoknak.