A Bybit még a 2022-es szezon előtt írt alá szponzori megállapodást a Milton Keynes-i alakulattal, amelynek értékét évente 50 millió dollárra (azaz mai árfolyamon több mint 20 milliárd forintra) becsülték. A megállapodás így három év alatt mintegy 60 milliárd forintot hozott a Red Bull Forma-1-es csapatának.
Úgy tudni, a felek a tavalyi év során egyeztetéseket folytattak a szerződés meghosszabbításáról, végül azonban nem született megegyezés. A szponzoráció megszűnésének pontos okát nem hozták nyilvánosságra.
A Red Bull névadó szponzorációja az Oracle nevű technológiai vállalattal továbbra is érintetlen: ez évente a becslések szerint 100 millió dollárt — azaz mintegy 40 milliárd forintot — is érhet a csapatnak.
A 2024-es szezon végén a Red Bull bejelentette két új szponzor, az Avatrade és a Neet érkezését. A csapat közleménye szerint további szponzorok is csatlakoznak a 2025-ös szezon kezdete előtt, ami jelentős frissítést jelenthet a Red Bull kereskedelmi portfóliójában.