Kell az új fejlesztés a Red Bull legyőzéséhez - F1VILÁG.HU

Kell az új fejlesztés a Red Bull legyőzéséhez

HIRDETÉS

Lewis Hamilton magabiztosan várja a szezon hátralévő részét, ugyanis meg van győződve arról, hogy csapata új csomagja lehetővé teszi majd számukra, hogy felvegyék a harcot legnagyobb riválisukkal, és megszerezzék a bajnoki címet 2010-ben.


Lewis Hamilton magabiztosan várja a szezon hátralévő részét, ugyanis meg van győződve arról, hogy csapata új csomagja lehetővé teszi majd számukra, hogy felvegyék a harcot legnagyobb riválisukkal, és megszerezzék a bajnoki címet 2010-ben.

A McLaren nagy reményekkel érkezett meg hazai versenyére, azonban hamar kiderült, hogy az új csomag, melynek alappillére a Red Bull-féle kipufogórendszer és az ahhoz szorosan kapcsolódó módosított diffúzor, nem úgy működött, ahogy arra számítottak.

A wokingi alakulat ezért kénytelen volt visszatérni a régi specifikációhoz Silverstone-ban, ám ennek ellenére egy második, illetve egy negyedik helyet szerzett, amivel megtartotta vezető pozícióját mindkét bajnokságban.

Hamilton ugyan tisztában van azzal, hogy nem egyszerű működésre bírni az új csomagot, biztos abban, hogy csapata megoldást talál a kezdeti problémákra, és a jövő hétvégi Német Nagydíjon már élesben is debütálhatnak az újítások.

Arra a kérdésre, hogy mit gondol, más formában lesz-e az MP4/25 a hockenheimi versenyre, Lewis a következőket válaszolta: „Bízom benne. Biztos vagyok abban, hogy komoly előrelépés lesz, ha megkapjuk az új hátsó részt.”

„Nem lesz egyszerű megoldani a problémákat. Keményen kell dolgoznunk, meg kell próbálnunk megérteni a beállításokat, finomra kell hangolni a rendszert, hogy az hasonlóan működjön, mint a Red Bullé, mert ők már Barcelona óta használják.”

„Azonban úgy gondolom, hogy képesek leszünk működésre bírni, és amint ezzel megleszünk, képesek leszünk harcba szállni velük (Red Bull).”

A McLaren az egyedüli élcsapat, amely még nem használja az alacsonyabban, a közvetlenül a hátsó felfüggesztés előtt kivezetett kipufogórendszert, ami a diffúzor hatékonyságának növelését hivatott szolgálni, ezzel nagyobb leszorítóerőt generálva az autó hátulján.

Hirdetés

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Kell az új fejlesztés a Red Bull legyőzéséhez
Ekkor lesz az F1-es Las Vegas-i Nagydíj időmérője
Leclerc-t tartják a legesélyesebbnek a pole-ra, te megtetted már a téteket? (x)
A Ferrari-főnök szerint furcsa, hogy most rúgták ki az F1-es versenyigazgatót

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!