A megbízhatóság kulcsszerepet kap a hétvégi szezonzáró Brazil Nagydíjon, és az idei szabályok szerint a dzsóker motorcsere nem engedélyezett az utolsó versenyen, így akinek meghibásodik V8-as egysége, biztosan büntetésre számíthat.
A megbízhatóság kulcsszerepet kap a hétvégi szezonzáró Brazil Nagydíjon, és az idei szabályok szerint a dzsóker motorcsere nem engedélyezett az utolsó versenyen, így akinek meghibásodik V8-as egysége, biztosan büntetésre számíthat.
Elviekben azok, akik új motorral vághatnak neki a versenynek, előnyben lehetnek azokkal szemben, akik második hétvégéjüket kezdik meg erőforrásukkal.
Nem csak azért, mert nagyobb teljesítmény leadására képesek az új egységek, hanem azért is, mert a versenyzőknek nem kell vigyázniuk annyira V8-asukra, és keményebben hajthatnak.
A Ferrari duója, beleértve a bajnoki címért még harcban álló Felipe Massát egy teljesen új motorral kezdheti meg a hétvégi futamot, míg a listavezető Lewis Hamilton – aki egyébként még nem használta ki dzsókerét és már nem is fogja – egyike azon hét pilótának, akik használt motorral vághatnak neki a hétvégi versenynek.
A következő pilóták indulnak használt motorral:
Lewis Hamilton, McLaren
Nick Heidfeld, BMW Sauber
David Coulthard, Red Bull
Mark Webber, Red Bull
Nico Rosberg, Williams
Kazuki Nakajima, Williams
Adrian Sutil, Force India