A Campos Meta újonnan kinevezett csapatfőnöke, Colin Kolles magabiztos, hogy alakulata időben elkészül, és rajthoz állhat a márciusi szezonnyitón Bahreinben, jóllehet továbbra is komoly anyagi problémákkal küzdenek.
A Campos Meta újonnan kinevezett csapatfőnöke, Colin Kolles magabiztos, hogy alakulata időben elkészül, és rajthoz állhat a márciusi szezonnyitón Bahreinben, jóllehet továbbra is komoly anyagi problémákkal küzdenek.
A spanyol gárda a múlt héten jelentette be, hogy változás történt tulajdonosi összetételében, és Jose Ramon Carabante – aki eddig is részvényese volt a csapatnak – teljesen átvette az irányítást, miután kivásárolta az alapítót, Adrian Campost.
Carabante új menedzsmentet állított fel, első körben kinevezte csapatvezetőnek a Spyker és a Midland egykori vezetőjét, Colin Kollest, akinek mindössze két hete van arra, hogy gatyába rázza a csapatot, és felkészítse a szezonnyitó Bahreini Nagydíjra.
“Nem lesz egyszerű, de meg fogjuk csinálni, mert soha nem adom fel” – mondta a szakember az Autosportnak. “Ott lesznek az autóink Bahreinben, és versenyezni fogunk. Ez már önmaga is egy hatalmas teljesítmény lesz.”
A felkészülést a BAR és a Red Bull Racing egykori technikai guruja, Geoffrey Willis is segíti, aki egyelőre csak tanácsadóként vesz részt a projektben, ám később állandó szerepet is kaphat az alakulatnál.
A Campos egyelőre még nem véglegesítette versenyzői felállását, sőt egyes források szerint egyetlen szerződtetett versenyzője, Bruno Senna helye sem biztos, ugyanis a vezetőség még több szponzori pénzt szeretne kicsikarni a braziltól.
Közben Karun Chandhok neve is felmerült, illetve az US F1 szerződtetett versenyzője, Jose Maria Lopez is tárgyalásban áll a vezetőséggel, erősítette meg az argentin pilóta menedzsere.
Az Autosport úgy tudja, hogy az US F1 romokban hever, és legnagyobb befektetője, a YouTube alapítója, Chad Hurley előrehaladott tárgyalásokat folytat a Campos istállóval, és a két csapat összevonásával próbálja megmenteni az amerikai álmot.