A holland pilóta sorozatban hatodik győzelmét szerezte, ezzel pedig 99 pontra növelte előnyét az összetettben saját csapattársával, Sergio Perezzel szemben. Verstappennek viszont meg kellett harcolnia a győzelemért: a rajtnál Lando Norris McLarenje mögé került, a futam utolsó szakaszában pedig nagyon kellett vigyáznia az abroncsokra, a biztonsági autós periódus során ugyanis autójára a lágy gumikat szerelték fel, miközben a mögötte autózó Lando Norris a kemény keverékkel folytatta a versenyt.
Bár az újraindítás után közvetlenül ez nagy előny volt a címvédő számára, Dr. Helmut Marko szerint rizikós stratégiát választottak.
„Visszatekintve a gumiválasztás kockázatos volt” – mondta a szakember az ORF televíziónak. „Max szépen bánt a gumikkal, de láthattuk az ő, illetve Hamilton esetében, hogy a lágy gumik elkoptak.”
„Örültünk, hogy vége a versenynek. Norrisnak még egy körre, esetleg háromra vagy ötre lett volna szüksége, és nagy gumielőnybe került volna. A verseny kezdete után Verstappen komoly figyelmet fordított az abroncsaira a gyors kanyarokban. De aztán rákapcsoltunk, és valójában mindenhol gyorsabbak voltunk a McLarennél. A verseny vége felé pedig nem is kérhettünk volna többet a gumiktól.”