Pedig Verstappen mindent megtett: a rajtnál el tudott menni a pole pozícióból induló Norris mellett, a brit pilóta azonban később rákapcsolt, visszavette az elsőséget, amit aztán meg is tartott a leintésig. Norris dominanciáját mutatja, hogy 23 másodperces előnnyel ért célba a versenyen, ráadásul a hajrában a leggyorsabb kört is megfutotta, így újabb 8 ponttal csökkentette lemaradását a tabellán.
„Egyáltalán nem tudtuk tartani a tempót” – mondta a Red Bull tanácsadója, dr. Helmut Marko a német Sky Sport televíziónak. „Az elején a tempó még egyenértékű volt, de aztán a gumik elkezdtek kopni, és láthattuk, hogy Lando milyen könnyedén előzött meg minket. És amikor Lando az utolsó körében 1 perc 13,8-es kört futott DRS nélkül, az jól mutatja, hogy a McLaren itt egyértelműen fölényben volt.”
„Azt is figyelembe kell vennünk, hogy Sergio Perez utolsó etapja gyorsabb volt, mint Maxé. Különböző beállításokkal mentek. Lehet, hogy nem volt helyes döntés, hogy Maxnak több leszorítóerőt adtunk, mert nem voltunk elég gyorsak a végsebesség tekintetében, és ez nem segített a kanyarokban sem. Még mindig sok munka vár ránk, és ez elgondolkodtató.”
Verstappen a verseny során sokat panaszkodott az autó viselkedésére, Marko pedig elárulta, ez főképp a gumik miatt volt.
„A nagy problémát a gumikopás jelentette. Elkezdett csúszkálni, és már nem tudta nyomni neki. De a végén persze kontrollálta az előnyt a mögötte lévőkkel szemben. Norrisszal szemben viszont esélye sem volt.
A ServusTV-nek nyilatkozva a Red Bull-főnök hozzátette: „Egyértelműen vernek minket, ami ijesztő. Azt hiszem, részben a pálya is közrejátszott ebben.”
„A viszonylag alacsony hőmérséklet is szerepet játszott. Érdekes volt látni, hogy a bokszkiállás után [Oscar] Piastri nagyjából ugyanazt a tempót hozta, mint Lando, és semmi sem működött, amikor Charles Leclerc mögé került. Sajnos ez nem így volt Lando esetében, amikor megelőzte Maxot.”