Lando Norris a 3. helyen autózott a versenyben vezető Carlos Sainz, valamint George Russell mögött, amikor utóbbi versenyző, valamint csapattársa, Lewis Hamilton a futam 44. körben a bokszba hajtott a biztonsági autós periódust kihasználva. A Mercedesek közepes keverékű gumikra váltottak, és hamar utolérték a versenyben vezető kettőst. Végül azonban hiába próbálkoztak Lando Norrisszal szemben, a brit pilóta befutott a 2. pozícióban.
„Amikor láttam, hogy vadonatúj közepes keverékre váltanak, azt gondoltam, le fognak hagyni bennünket” – magyarázta Andrea Stella, a McLaren csapatfőnöke. „Az új közepes keverék volt a megfelelő gumi az adott helyzetben, ha az etap hosszát nézzük. Mi is fontolgattuk, hogy kiállunk, de mi használt lágyakon lettünk volna, és tartottunk attól, hogy 16-17 kört kelljen megtenni padlógázzal használt lágyakkal. Szóval úgy döntöttünk, kint maradunk. Safety Car esetén kiálltunk volna, de virtuális biztonsági autó esetén nem.”
„Feszült pillanatok voltak, de nem voltam túl optimista. Vártam, hogy megtörténjen, és készen álltam arra, hogy azt mondjam, ’ne legyünk túl csalódottak’. Ketten is közepes keverékkel érkeztek, remekül a kezükre játszottak a dolgok a virtuális biztonsági autóval, mi pedig a tőlünk telhető legjobbat próbáltuk nyújtani.”
Stella azt mondja, nem tudták volna megtartani a 2. helyet, ha Norrist nem segíti korábbi csapattársa, a futamot végül megnyerő Carlos Sainz.
„Az utolsó három körben azt mondtam, ’talán meg tudjuk csinálni’. De kétlem, hogy ment volna a Carlosszal való együttműködés nélkül. Fogalmazzunk így, mert Carlos a saját érdekeit szem előtt tartva azt akarta, hogy Lando DRS-távolságon belül legyen. Amikor pedig Lando alulmaradt védekezés közben, szerintem Carlos megvárta őt, hogy DRS-távolságon belülre kerüljön. Szóval egyfajta csapatmunka volt ez két korábbi csapattárs között a két istálló nagyszerű eredményei érdekében.”