A Koreai Nagydíj szervezői még a szombat délelőtti szabadedzés előtt kisebb módosításokat hajtanak végre a versenypályán, mivel a 16-os kanyar rázóköve túlságosan veszélyes lehet.
A Koreai Nagydíj szervezői még a szombat délelőtti szabadedzés előtt kisebb módosításokat hajtanak végre a versenypályán, mivel a 16-os kanyar rázóköve túlságosan veszélyes lehet.
Noha a versenyzők többségét lenyűgözte az új aszfaltcsík vonalvezetése, többen a pálya egyes részeinek módosítását kérték.
Miután a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) állandó versenyigazgatója, Charlie Whiting megvitatta a helyzetet a pilótákkal, megállapodás született arról, hogy kisebb módosításokat kell végrehajtani a 16-os, valamint a 18-as kanyarokban.
Az első két szabadedzésen szemmel láthatóan számos versenyzőnek gondot okozott a 16-os kanyarban található kerékvető, mely miatt Sakon Yamamoto falhoz is csapta versenygépét: az FIA úgy döntött, a szombat délelőtt edzést megelőzően magasabbra építik a rázókövet, így egyúttal elkerülik azt, hogy a pilóták túlságosan optimistán – adott esetben a kanyart levágva – száguldjanak végig az említett szakaszon. Ugyanezen a helyen egyébként hátrébb viszik a gumifal által nem védett betonfalat is, mivel az egyenként másfél órás tréningek során ez is veszélyesnek bizonyult.
A verseny szervezői továbbá úgy döntöttek, változtatnak a 18-as, egyben utolsó kanyar kialakításán is: a rázókövet magasabbra emelik, hogy megakadályozzák a versenyzőket abban, hogy keresztülszáguldjanak a kérdéses szakaszon, mely miatt a pénteki edzéseken számtalanszor bepiszkították az amúgy is meglehetősen poros aszfaltcsíkot.