Miközben a csapatok többsége szenved hibrid rendszerével, a McLaren eddig nem jelezte, hogy problémája lenne az eszközzel, amit mindkét pilótája használt az első négy tengerentúli versenyen.
Miközben a csapatok többsége szenved hibrid rendszerével, a McLaren eddig nem jelezte, hogy problémája lenne az eszközzel, amit mindkét pilótája használt az első négy tengerentúli versenyen.
A BMW, a Ferrari, a Renault, és a McLaren volt az a négy gárda, amely az új eszközzel az autójában állt rajthoz a szezonnyitón Melbourne-ben, míg a többiek azóta sem vitték pályára saját rendszerüket.
Azonban a wokingi alakulat kivételével, mindhárom csapatnak gondjai voltak a KERS-szel, ezért továbbra sem biztosak abban, hogy előnyt jelent-e számukra az eszköz használata, amit az is bizonyít, hogy versenyről versenyre változtatják véleményüket.
A Mercedes-Benz sportigazgatója, Norbert Haug a német sajtónak megerősítette, a kezdeti sikerek igencsak népszerűvé tették a rendszerüket, ami a hírek szerint az egyik legkönnyebb súlyú a mezőnyben.
“Elég sok érdeklődés érkezett, mind azoktól a csapatoktól, melyek a 2010-es indulásra pályáznak, mind azoktól, melyek már jelenleg is a sportban vannak” – mondta a német szakember.
Haug korábban annak a lehetőségét sem zárta ki, hogy a Mercedes-Benz legyen a KERS beszállítója a jövő évtől, amennyiben a FOTA megszavazza a rendszer egységesítését a Forma-1-ben.