A Williams főmérnöke, Mark Gillan rendkívül elégedett csapata Suzukában nyújtott teljesítményével, és úgy gondolja, számukra a legmegfelelőbb mód az előrelépésre az, ha mindig csak kis mértékben fejlesztik az autójukat.
A Williams főmérnöke, Mark Gillan rendkívül elégedett csapata Suzukában nyújtott teljesítményével, és úgy gondolja, számukra a legmegfelelőbb mód az előrelépésre az, ha mindig csak kis mértékben fejlesztik az autójukat.
Vegyes érzésekkel távozik a Williams Japánból: Pastor Maldonado Spanyol Nagydíjon aratott győzelme után nyolcadik helyével most szerzett először pontot, ám az istálló másik versenyzője, Bruno Senna már a rajtot követően ütközött Nico Rosberggel, így előbb a bokszba kellett hajtania orrkúpcserére, majd áthajtásos büntetéssel sújtották.
Senna így csupán a tizennegyedikként végzett, azonban Gillan összességében elégedetten nyilatkozott az autó versenyképességével kapcsolatban, hiszen úgy gondolja, a Williams egész hétvégén remekül szerepelt.
„Még ha Brunónak nem is sikerült a pontszerzés ma, pozitív érzésekkel távozunk innen, mert egész hétvégén megfelelő volt a tempónk.”
A Mercedes és a Red Bull már korábban bevetette az úgynevezett dupla DRS-t, a Lotus pedig többször is tesztelte a rendszert. A kérdésre, hogy a Williams is tervez-e hasonló fejlesztést, a főmérnök így válaszolt: „Ha megnézzük, hogy a Lotus mennyi időt invesztált a dologba, akkor azt mondanám, hogy nem.”
„Mi arra koncentrálunk, hogy az autót kis lépésekben fejlesszük. Ez eddig jól működött.”