Annak ellenére, hogy a szezonnyitón komoly problémát okoztak a szuperlágy abroncsok a csapatoknak, a Bridgestone magabiztosan várja a jövő hétvégi Kínai Nagydíjat, ahol szintén bevetésre kerül a leglágyabb gumikeverék.
Annak ellenére, hogy a szezonnyitón komoly problémát okoztak a szuperlágy abroncsok a csapatoknak, a Bridgestone magabiztosan várja a jövő hétvégi Kínai Nagydíjat, ahol szintén bevetésre kerül a leglágyabb gumikeverék.
Miután a tavalyi évben rengeteg kritikát kapott, amiért szinte alig volt különbség az egyes futamokra szánt keverékei között, a japán beszállító úgy döntött, hogy az idei évtől szakít a hagyományokkal, és nem egymás melletti keverékeket választ palettájáról.
Ez pedig már az első versenyen komoly kavarodást okozott, ugyanis a szuperlágy gumik pár kör alatt teljesen tönkrementek, és másodperceket lassultak.
A Bridgestone a jövő hétvégi versenyre is megával viszi ezt a keveréket, azonban a cég igazgatója, Hirohide Hamashima biztos abban, hogy nem lesz gond, mert a csapatok már tudni fogják, mire számítsanak, és miként kezeljék ezeket az abroncsokat.
“Ausztráliában komoly kihívást okozott a szuperlágy abroncsok szemcsésedése, amely csapatonként eltérően vagy az első, vagy a hátsó gumikat érintette, ami azt jelenti, hogy még nem találták meg a megfelelő kompromisszumos beállításokat ezekhez az új autókhoz” – mondta Hamashima.
“Éppen ezért kisebb szemcsésedésre számítunk Kínában, hiszen a csapatok már sokkal jobban ismerik autóikat, mint az első versenyen. Továbbá Sanghaj egy állandó pálya, így az aszfalt minősége bizonyára sokkal jobb, mint a félig utcai Albert Parkban.”