A McLaren versenyzője egy alternatív stratégiával vágott neki a versenynek, és felküzdötte magát a 10. helyre, mielőtt Kevin Magnussen balesete miatt piros zászlókkal félbeszakították a futamot. Az újraindítás viszont nem sikerült jól számára, visszaesett a 15. helyre, innen azonban parádés előzéseket bemutatva felküzdötte magát az 5. helyre.
Norris a verseny második felében George Russellt és Daniel Ricciardót is maga mögé tudta utasítani, és elmondása szerint nagyon élvezte a pályán zajló küzdelmeket, melyek során bizony használnia kellett az eszét.
“Nagyon különleges volt. A 20. helyről a 10. helyik nem, hanem a 14. helytől az 5. pozícióig. George, Alex (Albon), Oscar (Piastri) és Daniel ellen. Szóval néhány igazán gyors és okos srác ellen” – mondta a McLaren ifjú versenyzője.
“De jól játszottam, jól kivitelezett előzések voltak. Furcsa helyzetekbe hoztam őket, és sikerült nagyon gyorsan elmenni mindannyiuk mellett, ami lehetővé tette, hogy az 5. helyen érjek célba. A fő dolog számomra az volt, hogy kimaradjak a bajból. És mindez kifizetődött. Élvezetes az efféle versenyzet, és bárcsak egy kicsit előrébb lehettem volna. Szerintem harcolhattunk volna némi ezüstért.”
Arra a kérdésre, hogy melyik előzést élvezte a legjobban, Norris így felelt: “Talán a Daniel ellenit… Ő a későn fékező! Nagyon-nagyon közel lehettünk egymáshoz. Korábban fékeztem, mint szerintem gondolta. És aztán fékezett, én pedig levettem a lábam a fékről, és kívülről elkaptam. Amikor az ember ilyen előzéseket csinál, és felkészül a kijáratokra, az nagyon élvezetes. Szóval nem igazán foglalkoztat, hogy ki ellen csinálom. Egyszerűen csak nagyon jók.”
Norris ugyanakkor elismerte, a gyenge második rajt majdnem tönkretette a versenyét, mivel nem tudta megfelelő működési tartományba hozni a gumikat.
“Az újraindítás nehéz volt. Egyszerűen nem sikerült jól csinálni. Az első rajtom jó volt, de a második nem annyira. Szerintem küszködtünk egy kicsit a motorhőmérsékletekkel is, meg ilyenek, szóval nem tudtam a gumikat és a dolgokat megfelelő tartományba hozni. Egy kicsit meg is fizettem az árát ennek. Aztán el kellett kerülnöm néhány incidenst, vissza kellett kicsit vennem az egyenesben, ami alakulhatott volna sokkal rosszabbul is. De aztán higgadt maradtam, jó tartományba hoztam a gumikat, és onnan folytattam. Élvezetes volt, nem gondoltam, hogy fel fogok tudni jönni az 5. helyre. Szóval biztató volt az autó tempója.”