Norris egy mélyebb problémát sejt az újabb gyenge rajt mögött - F1VILÁG.HU

Norris egy mélyebb problémát sejt az újabb gyenge rajt mögött

HIRDETÉS
Nem a kerekek kipörgése miatt bukta el az első helyet a rajtnál Lando Norris, a brit azt gyanítja, egy mélyebb probléma van az újabb gyenge rajt hátterében, ráadásul ezúttal nemcsak ő, hanem csapattársa, Oscar Piastri is nehézségekbe ütközött a startnál.
ZANDVOORT, NETHERLANDS - AUGUST 25: Max Verstappen of the Netherlands driving the (1) Oracle Red Bull Racing RB20 leads Lando Norris of Great Britain driving the (4) McLaren MCL38 Mercedes during the F1 Grand Prix of Netherlands at Circuit Zandvoort on August 25, 2024 in Zandvoort, Netherlands. (Photo by Mark Thompson/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // SI202408250216 // Usage for editorial use only //

A McLaren ifjú titánja a pole pozícióból rajtolva vághatott neki a versenynek, ám a rajtnál pozíciót veszített Max Verstappennel szemben. Nem először fordult elő, hogy Norris rajtja nem sikerült jól, korábban ugyancsak pozíciókat bukott már a piros lámpák kialvását követően. Végül vissza tudta előzni Verstappent és megnyerte a versenyt, ám mindenképpen utána kell járniuk annak, miért nem sikerült olyan jól az elrugaszkodás, mint kellett volna.

A zandvoorti verseny leintése után a McLaren versenyzője rámutatott, ezúttal sem olyan problémával szembesültek, mint korábban, sőt, valójában úgy érzi, sikerült jobban dolgoznia a rajtnál, mint a korábbi alkalmakkor.

„Nem pörögtek ki a kerekeim” — mondta a brit versenyző, majd arra a felvetésre, hogy könnyű-e megoldást találni a rajtokkal kapcsolatos problémákra, hozzátette: „Nyilvánvalóan nem, mert különben jobban teljesítettem volna. De tudjuk, mit kell tennünk. Tudjuk, mi szükséges egy tökéletes rajthoz.”

„De itt nagyon apró különbségekről beszélünk. Mivel egyikünk sem találta el tökéletesen, úgy tűnik, talán valami mélyebb probléma volt, vagy valami nem úgy működött, ahogy kellett volna, vagy egyértelműen félreértettünk valamit, amit mások nem. De Oscar az egyik legjobb rajtoló a mezőnyben. Én nem vagyok olyan jó, mint ő, de megközelítem. Nem vagyok rossz rajtoló, de nyilvánvalóan nem vagyok olyan jó, mint amilyenre szükség lenne.”

„Ez ismét egy olyan verseny volt, amely szinte kicsúszott a kezemből a rajtnál, de ma megint más volt a helyzet ahhoz képest, mint ami eddig történt. Ahogy a hétvége előtt mondtam, egy kicsit több következetességet kell találnunk, de dolgoztunk rajta, és úgy érzem, a procedúrát tekintve jobban teljesítettem, de nyilvánvalóan nem hozta meg a várt eredményt.”

Norris hozzátette, bár elszúrta a startot, nyugodt tudott maradni, és az előtte álló feladatra fókuszált.

„Miután az 1-es kanyarban, illetve a rajtnál visszaestem, meglepően nyugodt voltam, talán azért, mert kicsit hozzászoktam, hogy a rajtnál visszaesek. Nagyon felkészültem az ilyen helyzetekre. Nyugodt voltam, és csak arra gondoltam, ‘oké, most mit tehetek?’ Szóval elkezdtem előre gondolkodni, kímélni a gumikat, megnéztem, milyen tempóm van. De már a 10., 11., 12., 13. körben kezdtem utolérni Maxot, és kezdtem elég optimista lenni, hogy megelőzhetem őt a pályán. Két lehetőségem volt. Az elsőnél nem voltam elég közel. A következő körben megcsináltam, és onnantól kezdve csak koncentráltam.”

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Norris egy mélyebb problémát sejt az újabb gyenge rajt mögött
Élnek a bajnoki álmok, de Leclerc szerint nagy a nyugalom a Ferrarinál
Verstappen szerint nincs még veszve a konstruktőri cím a Red Bullnak
Norrist egy hétig emésztették a Brazíliában történtek

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!