Norris a 4. helyről vágott neki az éjszakai száguldásnak, és jó eséllyel pályázott a dobogóra, miután Charles Leclerc kerékcseréje után számos pozíciót veszített. A McLaren pilótája aztán a 2. helyre került, amikor a Mercedesek a verseny utolsó szakaszában a bokszba hajtottak közepes keverékű abroncsokért. A futam hajrája aztán elképesztő izgalmakat tartogatott, George Russell és Lewis Hamilton ugyanis utolérte a versenyben vezető kettőst.
Norris látszólag esélytelen volt a Mercedesekkel szemben, ám Carlos Sainz nagyon taktikus versenyzést mutatott be az élen, és annak érdekében, hogy védekezzen az ezüstnyilak ellen, szándékosan DRS-távolságon belül tartotta egykori csapattársát – aki így végül meg tudta őrizni a 2. pozíciót.
Amikor Norrist a leintés után arról kérdezték, a győzelem, vagy a 2. hely megóvása lebegett-e a szeme előtt az utolsó körökben így felelt: „A 2. hely megóvása. George sem tudott megelőzni, küszködött vele, amikor 5-6 tizedes előnye volt, szóval annak az esélye, hogy én megelőzzem Carlost a talán 1 tizedes előnyömmel… Nem volt rá esély. Carlos pedig okosan játszott.”
„Nem volt értelme támadnom őt. Minél jobban támadtam volna, feltehetően annál sebezhetőbbé váltam volna a mögöttem érkező srácokkal szemben, és akkor most nem ülnék itt, mert nem álltunk volna dobogón, ha másképp játszunk.”
„Szóval stresszes, nagyon stresszes néhány kör volt. Azt hiszem, amint érkezett a VSC, mindketten tudtuk, hogy amennyire csak lehet, növelnünk kell az előnyünket. De még így is beértek bennünket. Utána pedig az volt a lényeg, hogy ne hibázzunk. Tudtam, hogy George nagy nyomást fog helyezni rám. Meg is tette, és a 15-ös, vagy a 14-es kanyar előtt védekeznem is kellett. Carlos ekkor vette vissza, miután némi előnybe került, és így lehetővé tette, hogy nyissam a DRS-t, ami nagyon hasznos volt. Szóval közösen okosan játszottunk, hogy magunk mögött tartsuk a Mercedeseket. Az utolsó körben tudtam egy kicsit jobban fellélegezni.”
Norris aztán az utolsó körben megkoccolta a falat – közvetlenül azt megelőzően, hogy a mögötte érkező Russell ugyanezt tette, mielőtt a gumifalnak vágódott. A mclarenesnek viszont szerencséje volt, autója nem sérült meg jelentősen, így be tudott futni a 2. helyen.
„Nekiütköztem a falnak, ahol George is, az első kerekemmel csináltam, szóval egy kicsit pánikba estem, azt hittem, talán elcsesztem az egészet. De csak annyira sérült meg a kormánymű, hogy nem volt meg a kormányközép. Szerencsére ennél több nem történt. Szóval lenyűgöző és egyben stresszes verseny volt az elejétől a végéig. Rengeteg menedzsmenttel, de tökéletes kivitelezéssel.”