Kevin Magnussen leálló versenyautója miatt a 33. körben pályára kellett küldeni a biztonsági autót, ezt pedig sokan kihasználták arra, hogy megejtsék kerékcseréjüket. Az élen autózó Max Verstappen a lágy abroncsokat kapta a hajrára, a mögötte haladó Norris viszont a kemény keverékű gumikkal folytatta – hiába kérte ő is a lágyakat. A fiatal versenyző így az újraindítás után nem is tudta támadni Verstappent, sőt, a mögötte szintén lágyakkal versenyző Lewis Hamilton komoly nyomást tudott gyakorolni rá az újraindítást követően. A McLaren pilótája végül visszaverte a támadásokat, és megmentette a 2. helyet.
Az ifjú brit a versenyt követő sajtótájékoztatón felidézte a futam rajtját, amikor egy kiváló elrugaszkodás után el tudta venni az első helyet Verstappentől.
„A szívem egy kicsit gyorsabban vert, mint általában, és párszor figyeltem a közönségre is!” – mondta a brit versenyző. „A csapat remek munkát végzett, sikerült javítanunk az autón. Az elmúlt néhány hét rendkívül jól sikerült, szóval nagyon örülök miattuk.”
„De igen, a jó rajt megmentett egy kicsit a káosztól, hiszen soha nem tudhatjuk, mi történik a 3-as és 4-es kanyarokban. Sikerült egy kicsit megnyomni az első néhány kört, és pontosan ezt szerettük volna. Nem mindig mennek a tervek szerint a dolgok, de mi így terveztük, és sikerült kikerülni a bajból, és nagyon jó tempót futottunk az első etapban. Sikerült elszakadnunk mindenkitől egy kicsit, tartani tudtuk a lépést Maxszal – persze nem annyira, amennyire szerettem volna.”
Arra a kérdésre, hogy végül jó döntés volt-e a kemény gumikat felrakni a hajrára, Norris így felelt: „Erre nagyon nehéz válaszolni. Hogy a lágyakat szerettem-e volna? Hogy a lágy gumik kevesebb stresszt jelentettek-e volna a biztonsági autó utáni első 3 körben? Szerintem abszolút. De nem volt új lágy gumim.”
Amikor a mellette ülő Verstappen Norris kérdésére jelezte, hogy neki sem új gumijai voltak, csak „majdnem újak”, a McLaren versenyzője így felelt: „Szóval ugyanabban a helyzetben lettünk volna. Nem tudom, miért is ne kellett volna megpróbálnunk.”
„Úgy érzem, sokkal nagyobb nyomás alá helyeztük magunkat, nehezebb volt működésre bírni a kemény gumikat az újraindításnál úgy, hogy nagyjából csak 10 kör volt hátra. Erről mindenképpen beszélni fogunk.”
„Jeleztem nekik, hogy gondolkodjanak el a lágy abroncsokon, de aztán mondták, hogy „keményeket kapsz”. Nem ezt akartam, de végül így is működött.”