Az AUTOSPORT című angol szaklap értesülései szerint a Stratégiai Munkacsoport legutóbbi ülésén döntés született arról, hogy fontolóra veszik egy, a motorszerződésekre vonatkozó költségplafon bevezetését.
Az AUTOSPORT című angol szaklap értesülései szerint a Stratégiai Munkacsoport legutóbbi ülésén döntés született arról, hogy fontolóra veszik egy, a motorszerződésekre vonatkozó költségplafon bevezetését.
Mindezt annak érdekében tennék, hogy jelentősen megkönnyítsék a Forma-1 kisebb csapatainak dolgát, melyek igencsak nehéz helyzetbe kerültek a V6-os turbómotorok tavalyi bevezetése után – azok kifejlesztése ugyanis jóval többe került, mint arra előzetesen számítani lehetett.
Az istállók éves szinten 15-20 millió fontot költenek el a hibrid erőforrásokra, míg a korábban használt V8-as motorok egy szezonra összesek 7 millió fontba kerültek.
A Forma-1 Stratégiai Munkacsoportja hétfőn ült össze, és úgy tudni, szóba került egy költségvetési plafon bevezetése ezen a területen is.